Vandaag geopend: 10:00 - 14:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne ervaring.

Gezellige manier om het kasteel en de tuinen te beleven. Leuk als avondwandeling na het ... meer lezen

Beoordeeld op 3 september 2022
ElsVerstraelen
via mobiele applicatie
Familie uitstap

Super toffe aktiviteit. Heel knap ineen gestoken. Een aanrader voor alle leeftijden. De volgende ... meer lezen

Beoordeeld op 13 maart 2022
Coastal530881
via mobiele applicatie
Lees alle 99 beoordelingen

Beoordeeld op 30 juli 2020

Een activiteit waarbij we op een heel aangename manier hebben kennis gemaakt met de geschiedenis van Alden Biesen. Het gebruik van de tablet, afgewisseld met korte voorstellingen onderweg is subliem. Ook het personeel verdient een pluim: wij werden zeer vriendelijk ontvangen en de uitleg vooraf was helder.
Een aanrader !

Datum van activiteit: juli 2020
Lore S, Guest Relations Manager van Bilzen Mysteries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

(y) dankjewel!

Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Als cadeau gekregen van mijn kinderen. Iedereen (4 volwassenen en 3 tieners) was overtuigd...heel plezant en mooi gebracht. Wel goed aankleden en vooral lekker warme handschoenen aandoen. Een tocht van 1,15 uur. Geen minuut verveling. Ik zou het zo terug doen.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 23 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel fijne vertelwandeling waarbij Jan Decleir en nog tal van andere verrassende acteurs ons door het domein en de geschiedenis van Alden Biesen loodsen. Heel leuk om te doen met je tablet in de hand zit je midden in het verhaal.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Wat een fijn gevoel laat deze interactieve avondwandeling achter! Gewapend met een tablet en hoofdtelefoon betreed je het magnifieke domein van Alden Biesen voor een 1,5 uur durende rondleiding. Niet onlogisch dat de site, die een beetje aandoet als een abdij en een kasteel in één, als decor voor verschillende evenementen aangewend wordt. Een combinatie met een bezoekje aan de stad Tongeren maakt een lange autorit heen-en-weer meer dan de moeite waard!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Heel fijn bezoek gehad. Vriendelijk personeel, zeer aangename en bijzondere ervaring. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2019