Vandaag geopend: 10:00 - 14:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne ervaring.

Gezellige manier om het kasteel en de tuinen te beleven. Leuk als avondwandeling na het ... meer lezen

Beoordeeld op 3 september 2022
ElsVerstraelen
via mobiele applicatie
Familie uitstap

Super toffe aktiviteit. Heel knap ineen gestoken. Een aanrader voor alle leeftijden. De volgende ... meer lezen

Beoordeeld op 13 maart 2022
Coastal530881
via mobiele applicatie
Lees alle 99 beoordelingen

Beoordeeld op 21 augustus 2019

Heel fijn bezoek gehad. Vriendelijk personeel, zeer aangename en bijzondere ervaring. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

De geschiedenis van dit domein wordt op een heel eigentijdse manier gebracht. Dit geeft een aparte beleving van vervlogen tijden tot nu.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019

Beter dan we hadden verwacht, leuke licht effecten en slotshow. Nu weten we hoe alles is ontstaan. Aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Zeer fijne zoektocht. Leerrijk en met een virtuele begeleiding van een bekende Vlaming. Vooral mooie licht en klankspel. Wij hebben ervan genoten. Daarna gaan eten in het Poorthuis.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Het idee is tof en er zijn prachtige momenten, maar de brand op zich is een beetje een afknapper. En de lichtshow daarna een beetje vreemd en onsamenhangend ... samengevat: we zijn blij dat we het gezien hebben, maar het zal wel bij één keer blijven.

Datum van activiteit: november 2018