Vandaag geopend: 10:00 - 14:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne ervaring.

Gezellige manier om het kasteel en de tuinen te beleven. Leuk als avondwandeling na het ... meer lezen

Beoordeeld op 3 september 2022
ElsVerstraelen
via mobiele applicatie
Familie uitstap

Super toffe aktiviteit. Heel knap ineen gestoken. Een aanrader voor alle leeftijden. De volgende ... meer lezen

Beoordeeld op 13 maart 2022
Coastal530881
via mobiele applicatie
Lees alle 99 beoordelingen

Beoordeeld op 17 juli 2019

Beter dan we hadden verwacht, leuke licht effecten en slotshow. Nu weten we hoe alles is ontstaan. Aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Zeer fijne zoektocht. Leerrijk en met een virtuele begeleiding van een bekende Vlaming. Vooral mooie licht en klankspel. Wij hebben ervan genoten. Daarna gaan eten in het Poorthuis.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Het idee is tof en er zijn prachtige momenten, maar de brand op zich is een beetje een afknapper. En de lichtshow daarna een beetje vreemd en onsamenhangend ... samengevat: we zijn blij dat we het gezien hebben, maar het zal wel bij één keer blijven.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 20 februari 2019

Tijdens ons verblijf in Limburg namen we deel aan de Bilzen Mysteries "het complot". Het is een leuk spelletje waar je, binnen een bepaalde tijd (1,5u), een moord moet helpen oplossen adhv een tablet en de tips van de collega rechercheurs. Leuk competitie element ook onder de deelnemers.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 27 november 2018 via mobiele applicatie

Een enorme verrassing. Een rondleiding van het domein in de vorm van een verhaal (mysteries) of een detective spel (het complot). Wij waren onder de indruk van dit super creatieve project! Het domein komt als het ware tot leven.... zeker een aanrader om eens te doen!

Datum van activiteit: november 2018
SaartjeM91, onthaalmedewerker van Bilzen Mysteries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Fijn dat jullie ervan genoten hebben!