“Dîner @de gebrande winning in Sint Truiden”
Beoordeling van De Gebrande Winning

De Gebrande Winning
Geclassificeerd als nr. 3 van 86 Restaurants in Sint-Truiden
Keukens: Belgisch
19 augustus 2021 beoordeeld

Deze avond kwamen we eten in de gebrande winning.. Super lekkere food en beer pairing.. Een aanraden voor bierliefhebbers. Wij kwamen speciaal uit Ieper voor dit restaurant uit te testen... Top personeel. Top chef kok..
Was een super belevenis..

Datum van bezoek: augustus 2021

9 augustus 2021 beoordeeld

Geweldig lekker eten, vriendelijke bediening, sympathieke baas en een fantastische bierkaart. Meer moet dat echt niet zijn.

Datum van bezoek: augustus 2021
22 juli 2021 beoordeeld

Ik kwam al regelmatig in de Gebrande Winning, bij Raf en team, en telkens werd ik verrast door topgerechten, die steeds smaakbommetjes zijn en mooie bierpairings.
Maar bij ons laatste bezoek namen we de Ode aan het bier-menu, en dan bleek dat de chef de lat weer wat had opgetrokken, qua ingrediënten, samenstellingen van de borden, animatie (waauw: het BBQ-en vd Rog aan tafel) en de uitdagende bier-pairings. Ik heb geen idee hoever hij nog kan verbeteren in al deze domeinen, maar hij laat niet los en heeft al plannen om zijn ijs te verbeteren. We kijken er naar uit en komen terug !

19 juli 2021 beoordeeld

Wij gingen voor het ‘ode aan het bier’ menu, met een lekkere fles Bokke vooraf. Raf wist ons (wederom) te verrassen met fantastische gerechten, de smaken zaten er boenk op en de bierpairing was soms verrassend maar toch steeds doordacht en daardoor klopte het plaatje.
complimenten ook aan de bediening, die zeer correct en professioneel werken en je van de nodige uitleg over bier en gerecht voorzien, en het zelfs checken en komen vertellen als ze iets niet weten of er onzeker over zijn! :-)
Doe zo verder voor het ganse team!

8 juli 2021 beoordeeld

Een mooi gevarieerd 4 gangenmenu met lekkere hapjes vooraf, alles lekker klaargemaakt en mooi gepresenteerd; daarbij een zeer goede bierselectie (1 per gang, halve flesjes beschikbaar) en een vriendelijke dienster. Super en betaalbaar genieten op een aangenaam terras. Wat is het fijn dat de Horeca weer open mag !

Reizigers die De Gebrande Winning bekeken, bekeken ook

Brustem, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In De Gebrande Winning geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.