Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fietsen in Sint-Truiden

Dit was onze 2de keer dat wij vesparoute gecontacteerd hebben voor huren ebike. Super vriendelijk ... meer lezen

Beoordeeld op 2 juli 2023
Camper43352537995
Excellent

Een absolute aanrader! Vriendelijk onthaald. Mooie Vespa. Prachtige route. Goeie uitleg, we komen ... meer lezen

Beoordeeld op 6 juni 2023
LudwigenJessie
Lees alle 24 beoordelingen

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Heel toffe dag gehad met de Vespa! We werden goed geïnformeerd over de Vespa's, de GPS en de route die we gingen doen bij het vertrek. Mooie streek om te verkennen met de Vespa! Het is alleen een beetje jammer dat je pas bij de laatste 30 a 20 km meer horecazaken tegen komt. Het is aan te raden om op voorhand al uit te zoeken waar je iets kan gaan eten of drinken of zelf wat meenemen om te picknicken.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer goeie service, heel mooi uitgetekend parcours en GPS ter beschikking die je eenvoudig langs de mooiste plekjes van de bloesemroute brengt.
Een echte aanrader als je in de buurt van Sint-Truiden verblijft.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 16 april 2018

Nog nooit met een Vespa gereden maar hier de kans gekregen om het te proberen alvorens we er eentje huurden. Gemakkelijke route op gps meegekregen. Voldoende uitleg over het gebruik van de Vespa's.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Hele vriendelijke service en top dienst! Alles heel vlot verlopen! Zeker aan te raden! De voorgestelde routes zijn ook heel goed uitgewerkt!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 11 november 2017 via mobiele applicatie

Zeer leuke activiteit die we gedaan hebben met onze vrienden, tijdens de bloeiperiode van de bloesems.
De vooropgestelde route brengt je langs mooi paden en wegen vol fruitplantages en mooie vergezichten en dit op een vlotte leuke manier waar zelfs de.kinderen van genoten hebben.
Paar mooie plaatjes om te bezichtigen onderweg en.om aan de culinaire geneugten te voldoen......
Zeer zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: april 2017