“Lekker genieten van een heerlijk stuk vlees! ”
Beoordeling van Vleesgegroet

Vleesgegroet
Geclassificeerd als nr. 4 van 88 Restaurants in Sint-Truiden
Prijsklasse: € 35 - € 60
Keukens: Grill
Beschrijving: Vleesgrilleri Vleesgril specialiteiten
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je nu spreekt over een lekker stuk vlees ... wel dat hebben wij hier gegeten!
Op een gewone doordeweekse dinsdag avond ... volgeboekt! Zeer vriendelijk, zeer verzorgd en zeer lekker gegeten!!!!
Wij komen nog terug !

Datum van bezoek: augustus 2020

20 november 2019 beoordeeld

Wanneer je op een "doodnormale dinsdagavond" ziet dat alle tafeltjes volzet zijn, weet je dat dit een goed restaurant is.

We zijn hier door de jaren heen meermaals geweest en telkens was de steak top. Deze wordt in de zaak op de grill gegooid. Saignant zonder bloedverlies op je bord. De sausjes erbij zijn a la minute gemaakt.

in elk opzicht is dit een zeer goed restaurant. bediening, concept, gezelligheid, kwaliteit, prijs maar er is ook dichtbij parkeergelegenheid.

Maar: de prijs voor 1 liter water is 10 euro. (wat tegenwoordig niet meer uitzonderlijk is.) 1 liter zwaar bier kost 11 a 12 euro.

we keren graag terug en drinken dan maar biertjes.

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld

Mooi klein gezellig tentje voor de echte karnivoor!
Hier word echt de nadruk op het vlees gelegd!
Doordat de gril, achter de bar, midden in het restaurantje staat, kan je je stuk vlees ter plaatste bereid/ klaar gemaakt/ gegrild zien worden!

De opstelling is behoorlijk nauw, maar dat geeft ook weer sfeer.

Ik ga hier zeker nog een keer naartoe als ik in de buurt ben!
één van de betere tentjes van Sint-Truiden!

Datum van bezoek: oktober 2019
1 november 2019 beoordeeld

Prima! Heel lekker gegeten in een hele aangename en rustige sfeer.
Mooie samenwerking tussen de chef en de gastvrouw.

Datum van bezoek: november 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten in deze mooie zaak. De bediening was vriendelijk! Ook nam de chef de tijd om de kaart uit te leggen.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Vleesgegroet bekeken, bekeken ook

Brustem, Limburg Province
Sint-Truiden, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In Vleesgegroet geweest? Deel je ervaringen!