“Een mooi groot stuk vlees naast het vuur/ de gril, in een niet te commercieel tentje”
Beoordeling van Vleesgegroet

Vleesgegroet
Geclassificeerd als nr. 4 van 88 Restaurants in Sint-Truiden
Prijsklasse: € 35 - € 60
Keukens: Grill
Beschrijving: Vleesgrilleri Vleesgril specialiteiten
10 november 2019 beoordeeld

Mooi klein gezellig tentje voor de echte karnivoor!
Hier word echt de nadruk op het vlees gelegd!
Doordat de gril, achter de bar, midden in het restaurantje staat, kan je je stuk vlees ter plaatste bereid/ klaar gemaakt/ gegrild zien worden!

De opstelling is behoorlijk nauw, maar dat geeft ook weer sfeer.

Ik ga hier zeker nog een keer naartoe als ik in de buurt ben!
één van de betere tentjes van Sint-Truiden!

Datum van bezoek: oktober 2019

1 november 2019 beoordeeld

Prima! Heel lekker gegeten in een hele aangename en rustige sfeer.
Mooie samenwerking tussen de chef en de gastvrouw.

Datum van bezoek: november 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten in deze mooie zaak. De bediening was vriendelijk! Ook nam de chef de tijd om de kaart uit te leggen.

Datum van bezoek: augustus 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Klein, maar een supergezellige zaak.
Heel lekker eten en een superbediening.
Niets op aan te merken.
Wij komen nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Superlekker en supergezellig.
Superlieve bediening en geen enkel probleem om met ons 8maanden oud kindje te komen dineren.
Wij komen zeker terug 😊

Tot snel x

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Vleesgegroet bekeken, bekeken ook

Brustem, Limburg Province
Sint-Truiden, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In Vleesgegroet geweest? Deel je ervaringen!