“Helemaal goed”

Prijsklasse: € 35 - € 60
Keukens: Grill
Beschrijving: Vleesgrilleri Vleesgril specialiteiten
1 november 2019 beoordeeld

Prima! Heel lekker gegeten in een hele aangename en rustige sfeer.
Mooie samenwerking tussen de chef en de gastvrouw.

Datum van bezoek: november 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten in deze mooie zaak. De bediening was vriendelijk! Ook nam de chef de tijd om de kaart uit te leggen.

Datum van bezoek: augustus 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Klein, maar een supergezellige zaak.
Heel lekker eten en een superbediening.
Niets op aan te merken.
Wij komen nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Superlekker en supergezellig.
Superlieve bediening en geen enkel probleem om met ons 8maanden oud kindje te komen dineren.
Wij komen zeker terug 😊

Tot snel x

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast het lekkere eten, neem je ook plaats in een zeer gezellig ingerichte zaak. Topbediening, ook de aangepaste wijnen zijn van hoog niveau.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Vleesgegroet bekeken, bekeken ook

Brustem, Limburg Province
Sint-Truiden, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In Vleesgegroet geweest? Deel je ervaringen!