Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 20 april 2022

nette kamers met een heel goed bed en propere badkamer. vriendelijke eigenaar en eigenares, lekker en veel keuze bij het ontbijt. gratis parkeren en ook een volle dag na ons in- en uit-tchecken. goed gelegen voor fietstochten en op 2 km van het centrum van Sint-Truiden.

Kamertip: overal airco aanwezig.
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 5 december 2021 via mobiele applicatie

Alles verliep prima! Ontvangst en bejegening heel vriendelijk. Kamer heel
schoon en netjes, inrichting smaakvol.
Douche en wc-ruimte doelmatig ingericht.
Hotel ligt stukje van centrum af; was voor ons geen probleem.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 16 augustus 2021

We beleefden een prachtig weekend. We kozen voor het hotel omdat er gratis parking was aan het hotel. Het hotel is gelegen op 30 minuten wandelen van het mooie centrum. De gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk en gedienstig. Onze kamer en badkamer waren comfortabel en proper met goede bedden en hoofdkussens.
Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid met onder andere veel vers fruit!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 23 juli 2021

Heel goede en vriendelijke ontvangst door de gastheer. Zeer propere kamers. Onze matras bleek echter volledig versleten maar na dit 's ochtends te melden werd er onmiddellijk beslist om een nieuwe matras te kopen. Ontbijt was ook kraakvers en tiptop in orde.
Hotel is ook prima gelegen als uitvalsbasis voor mooie fietstochten, markt van st-truiden is op 5 minuten met de fiets bereikbaar. Hebben 4 nachten verbleven en zeer tevreden!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Zeer vriendelijke ontvangst. Vlotte rondleiding in het hotel. Zeer goed, vers uitgebreid ontbijt. Aparte plaats waar we onze fietsen konden plaatsen.nette kamer, grote parking achteraan gelegen, wel aan een drukke baan. Kortom een leuk verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2020