Beoordeeld op 16 april 2019

Tweede maal dat wij deze B&B bezochten en weer zeer tevreden over de hartelijke, ongedwongen ontvangst, de mooie kamer, en vooral het zeer lekkere eten: zowel ontbijt als avondeten (apero en driegangenmenu + verzorgde koffie) zijn van de hand van de uitbater zelf, die ongelooflijk goed kan koken. De maaltijd wordt met liefde bereid, en dat proef je. Prachtig verwarmd buitenzwembad en een heel mooi uitzicht op de natuur vanaf de B & B en ook van uit kamer "Suite Godelieve". Een adresje om terug te keren.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier net zoals onze medegasten terecht gekomen via mond aan mondreclame en deze was allesbehalve overdreven. Een grote aanrader is het 3-dagen arrangement. Het is ongelooflijk wat je krijgt voor je geld. De kamers zijn modern en licht ingericht. Het eten is om je vingers bij af te likken en het ontvangst is zeer hartelijk. Zeker een aanrader en ik kom zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 16 april 2017

Reeds de derde keer met vrienden in de Rikkeshoeve. Soms zeggen plagend aan Filip dat we geen reclame gaan maken voor de Rikkeshoeve omdat we misschien zelf niet meer gaan kunnen reserveren als het te bekend wordt.
Het zijn heerlijke kamers, super lekker eten. Na een fietstocht konden we op 7 en 8 april telkens nog eens in het verwarmd zwembad uitblazen.
Aperitief op het terras, bij iets frisser weer is de patio nu afgesloten met glazen deuren en zijn er terrasverwarmers.
Aan de grote tafel zitten we samen met andere gasten, en telkens is het een aangename Babbel.

Kamertip: Elk jaar een andere kamer kiezen om ze eens allemaal uit te proberen, maar er is geen voorkeur.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 7 april 2017

B&B Rikkeshoeve is een pareltje in Haspengouw, Filip is een rustige gastheer die zijn gasten culinair verwend. De B&B ligt in een mooie omgeving en de kamers zijn heel comfortabel, bij mooi weer kan je uitrusten aan het zwembad. Na een lange wandeling kan je eventueel een welness boeken bij Trésor dat ook deel uitmaakt van de B&B. Mijn echtgenote en ik verbleven reeds menig maal en telkens plannen we om terug te komen!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 2 februari 2017 via mobiele applicatie

Zijn super goed ontvangen ,we hebben menu voorgesteld gekregen dat super lekker was , de eigenaar is de kamers terug aan het opfrissen , latje los,kraan los maar super proper aangenaam om wat te lezen en er liggen boeken is makkelijk men kan koffie of thee drinken ook frisdranken aangenaam ontbijt en een gezellige hof was nu te koud om buiten te zitten maar is echt de rust zelve

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde alleen