Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hoeve Roosbeek is een pareltje ombrengen onthouden en te ontdekken. Aangenaam ontvangst in de lounge met een heerlijke gintonic en de fijne smaakmakertjes. Geweldig degustatiemenu genoten met schitterende wijnen. Wij komen zeker nog terug. Trouwens leuke surprises bij de koffie .

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Het gebouw ziet er prachtig uit en is gelegen in een rustige straat omgeven door maïsvelden en fruitbomen. De ontvangst door de (vermoedelijke) eigenares was verschrikkelijk koel. Geen glimlach, zeer kort en geen uitleg over ontbijt/wellness/... Het feit dat we geen boeking hadden in het plaatselijke restaurant werd herhaald waardoor we het gevoel kregen dat dit niet naar haar zin was. De kamer op zich (deluxe tweepersoonskamer) was enorm donker (paar kleine raampjes), koud en had iets weg van een gang. We waren erg teleurgesteld. In de badkamer was een soort verwarming maar deze werkte niet constant en was veel te klein om iets van warmte te creëren. Bibberen dus bij het verlaten van de douche! Verder waren er vlekken van nagellak in het bad, ontbrekende verf en putjes in de badkamer en de deur van de wc die niet volledig open ging. Het ontbijt op zich was goed maar zonder lokale lekkernijen of versgemaakte koffie (Douwe Egberts machine). Kortom, dit is een b&b die pretendeert luxueus te zijn maar niet let op de details. De prijs zorgt ervoor dat je bepaalde verwachtingen hebt en deze werden voor ons niet ingelost. Spijtig.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Ik ben hier onlangs geweest voor een 2 daags seminarie. hoeve Roosbeek is gelegen in een mooie rustige locatie en bezit een mooie infrastructuur. We zijn er 2 dagen verwend geweest me allerlei lekkers en er was telkens ook fruit aanwezig. Op dag 1 hebben we er ook ons diner gehad. Dit was mooi verzorgd en lekker.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heel mooie locatie.
Heel mooie infrastructuur, prachtige materialen !
Enkel ontbijt is niet in deze lijn.
Alles is afgebakken.
Voor deze prijs mag er toch een pistolet bij van een lokale bakker.
Ook de streekproducten worden niet aangeboden niettegenstaande men volledig tussen de fruitbomen zit. We hadden toch een zelfgemaakte confituur of stroop verwacht. Jammer !!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Wil je echt culinair genieten? Een top bediening krijgen? Dan moet je hier zeker eens gaan eten!! De mensen die je bedienen hebben de nodige kennis maar vooral doen ze hun job met heel veel plezier.Verblijven kan er
ook. Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018