Beoordeeld op 13 mei 2018

De bloesems in Haspengouw eens van dichtbij meemaken stond al langer op onze bucket-list en dit voorjaar voegden we dan ook de daad bij het woord. Het weer was schitterend en de bloesems idem dito. Ons verblijf in Hoeve Roosbeek was de spreekwoordelijke kers op de taart : van de hartelijke verwelkoming, over de rustgevende wellness, tot het lekkere diner (de apero buiten met zicht op de grote tuin zullen we ons nog lang heugen !) en het ruime onbijt, alles viel mooi in zijn plooi. Ook de kamer was luxueus en kraaknet ; 1 minpunt : we kregen de kamer boven de keuken toegewezen, met hieraan verbonden de airco, die onze nachtrust danig verstoorde... Slotsom : hier komen we zeker terug (maar dan in een andere kamer).

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 mei 2018

We verbleven er één nachtje. Alles is netjes en mooi ingericht, eerder landelijke stijl. Ontbijt goed in orde, alles werd op tijd bijgevuld, alles vers ook. Misschien één minpuntje: wij hebben graag vers fruitsap bij het ontbijt maar dit is echt een futiliteit want ons verblijf was tiptop in orde :-)! Ook de wellness is zeer aangenaam! De gastheer is zeer vriendelijk.

Verbleef: mei 2018
Beoordeeld op 18 april 2018

B&B Hoeve Roosbeek is mooi & rustig gelegen en netjes verzorgd. Al bij al was het een fijn verblijven. Alleen spijtig dat het B&B-gevoel zoek is omwille van de grootte van het complex. Ook spijtig dat de luxekamer niet in de hoeve zelf gelegen was, maar in een apart gebouw naast de deur (een padje daarheen had leuk geweest ipv door het gras te moeten stappen en over bloemenperkje). Logeer je er met 3 in de kamer, dan slaapt de derde helaas in een minder comfortabel bed!

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 april 2018

Wij verbleven in Hoeve Roosbeek n.a.l. van de bloesemperiode. Deze hoeve is zéér mooi gelegen. In de weide omtrek zijn er fantastisch veel fruitbomen. We genoten van de wellness die uitstekend verzorgd was en zeer proper. Ook de kamer was volledig in orde. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op iedere vraag trachten ze een antwoord te geven. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het was de tweede keer dat we daar verbleven, maar zeker niet de laatste keer!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 februari 2018

Door de gastvrije en vriendelijke sfeer voel je je hier meteen thuis. De kamers zijn sfeervol en warm ingericht en tegelijk heel functioneel.
Het restaaurant is top ! Heel lekkere en mooie gerechtjes, top bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De welness is prachtig geïntegreerd en zorgt voor perfecte privacy, maakt het verblijf compleet.,
Top accommodatie !!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner