Beoordeeld op 18 april 2018

B&B Hoeve Roosbeek is mooi & rustig gelegen en netjes verzorgd. Al bij al was het een fijn verblijven. Alleen spijtig dat het B&B-gevoel zoek is omwille van de grootte van het complex. Ook spijtig dat de luxekamer niet in de hoeve zelf gelegen was, maar in een apart gebouw naast de deur (een padje daarheen had leuk geweest ipv door het gras te moeten stappen en over bloemenperkje). Logeer je er met 3 in de kamer, dan slaapt de derde helaas in een minder comfortabel bed!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 april 2018

Wij verbleven in Hoeve Roosbeek n.a.l. van de bloesemperiode. Deze hoeve is zéér mooi gelegen. In de weide omtrek zijn er fantastisch veel fruitbomen. We genoten van de wellness die uitstekend verzorgd was en zeer proper. Ook de kamer was volledig in orde. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op iedere vraag trachten ze een antwoord te geven. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het was de tweede keer dat we daar verbleven, maar zeker niet de laatste keer!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 februari 2018

Door de gastvrije en vriendelijke sfeer voel je je hier meteen thuis. De kamers zijn sfeervol en warm ingericht en tegelijk heel functioneel.
Het restaaurant is top ! Heel lekkere en mooie gerechtjes, top bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De welness is prachtig geïntegreerd en zorgt voor perfecte privacy, maakt het verblijf compleet.,
Top accommodatie !!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Op stap met enkele vriendinnen naar hasselt en dan overnachten in deze stijlvolle B&B! Vriendelijke ontvangst en mooie kamer. Ook de prijs viel goed mee . Bij het ontbijt was ook alles aanwezig . Een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 27 januari 2018

Met onze twee zonen van 7 en 4j hebben we eerst 2 uurtjes wellness gedaan. Prima ervaring! Alles voorzien en tot in de puntjes verzorgd. Nadien konden we mee aan tafel schuiven. Super vriendelijke bediening en heerlijke gerechten in een zeer mooi en gezellig kader! Ook toen onze jongste zoon ziek werd, heeft men ons uitstekend geholpen. Voorbeeld: Mijn hoofdgerecht werd prima warm gehouden tot ik terug aan tafel kwam. Ze zijn hier heel attent en hebben oog voor detail. Ze willen het hier zo aangenaam mogelijk maken voor elke gast! Werd zeer geapprecieerd!

Datum van verblijf: januari 2018