Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 20 augustus 2023 via mobiele applicatie

Kasteel Van Ordingen.
Het zag er veel belovend uit op de foto’s, landelijke omgeving en verschillende restaurants.
Zo telt het hotel 34 suites, ontworpen door de bekende decorateur Pieter Porters.

Voor 2 nachten geboekt en van te voren gereserveerd voor met het 1 ster bekroonde Michelin restaurant Aurum.
En de dag er na bij Bistro Richard, vernoemd naar de kasteel heer en eigenaar Richard Sleurs.
Het is aan te raden dit van te voren te reserveren, het is een populaire bestemming.
Ik creëer aparte recensies over de beide restaurants.

Eerste indruk verliep heel prettig en ongedwongen. Mijn man vierde zijn 50e verjaardag.
Wat een fantastische omgeving om dit hier te vieren. Gelijk al bij aankomst werden wij welkom en fijn geholpen door Isabel van receptie.
Via via kenden zij elkaar, hoe klein is onze wereld?

Netjes werden wij naar onze suite begeleid.
Onderweg kwamen de eigenaar tegen, Richard Sleurs. Leuk en ongedwongen praatje en welkom geheten.

Suite is ruim van opzet, binnenkomst heeft een ruime garderobe met kluis. Aan de andere zijde een koffie machine & minibar. Goed gevuld.

Badkamer met een ruime douche.
Douche heeft een grote regen douche en aparte losse douche. Shampoo en zeep van Guerlain.
En een toilet apart. Een fijne airco.
Bed slaapt zalig, meerdere kussens aanwezig om eigen comfort te creëren.
En extra dekens in suite aanwezig.
Suite heeft een heel prettige ambiance.
Creatief interieur, vervlochten met de architectuur van het kasteel.

Werden behulpzaam op weg geholpen door het personeel van het Kasteel.
Met hun kaart in de hand hebben wij heerlijk gewandeld in de omgeving.

Ook hebben we heel prettig gebruik gemaakt van de wellness.
Deze mag nog wat meer in de schijnwerpers staan, want al is het een compacte wellness, het was echt heerlijk vertoeven!

Je zou bijna denken dat we zijn ingehuurd door Kasteel Van Ordingen over al dit lof.
Wij wilden een speciale gelegenheid vieren, en met mooi weer, prachtige omgeving en fantastisch personeel hebben wij een heerlijk en geweldig lang weekend mogen meemaken.

Wij willen Tine veel succes wensen met haar start.
Jij gaat aan de slag met een fantastisch team van mensen bij Kasteel Van Ordingen.
Dank jullie voor de warme gastvrijheid en jullie speciale Gin.

Dank jullie voor het zo fantastisch verzorgen van mijn man zijn 50e verjaardag!

Wij komen zeker terug!

Patrick & Adrian

Beoordeeld op 22 april 2023 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie. Uitbating laat echter te wensen over voornamelijk wegens tekort aan personeel. Onpersoonlijk en weinig vriendelijke ontvangst. Onderhoud van kamer niet 100%. Ontbijtbuffet wordt niet aangevuld en voor de prijs van 30 euro zeer beperkte keuze. Diner in bistro maar matig en lunch op het mooie terras ondermaats.Bar van hotel niet bemand en invaller weet niet hoe ze de prijzige cocktails van de kaart moet klaarmaken.
Fietsenstalling onbeveiligd in openlucht en slechts 1 laadpaal.
Spijtig…op zo’n mooie locatie…

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 21 april 2023

Alle mooie beoordelingen ten spijt, komen wij niet meer terug. Het is inderdaad een prachtig kasteel, de kamers zijn mooi ingericht en het ontbijt is lekker, met voldoende keuze. Wij hadden een (klein uitgevallen) suite geboekt, en hadden een extra bed gevraagd voor ons kind. De matras van dit bed bleek heel hard, met hier en daar een springveer. Dit hadden we nog nooit meegemaakt, zeker niet in een vijfsterrenhotel. Op de koop toe moesten we voor dit extra bed 50,00 euro bijbetalen. We hebben dit de volgende ochtend aan de receptie gemeld, evenwel zonder resultaat. Het bedrag van 50,00 euro bleef te betalen. Latere melding aan de manager bleef evenzeer zonder resultaat. Het avondmaal in Bistro Richard viel tegen : ongepaste opmerkingen van de ober in het bijzijn van een kind, veel te gepeperde soep en verkeerde gerechten. We verlieten het kasteel van Ordingen met het gevoel dat we teveel betaald hadden voor deze ervaring...

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 31 januari 2023

Even buiten Sint Truiden ligt een pareltje! Een schitterend kasteel, zeer goed onderhouden en tot in de puntjes verzorgd. Een kasteel met hotel en 2 restaurants en een fraaie lounge-bar. De inrichting is chique klassiek te noemen. Mijn kamer zag er prachtig uit, met een ruime badkamer van alle gemakken voorzien. Restaurant Bistro bevindt zich in het bijgebouw, hier wordt ook het uitstekend ontbijt geserveerd. In het fraaie hoofdgebouw bevindt zich o.a. het sterrenrestaurant Aurum. Gelukkig was er die avond nog een tafel vrij, zodat ik in een zeer aangenamen sfeer heb kunnen genieten van de gastronomische perfectie van chef Gary Kirchens. Alles bij elkaar heb ik een meer dan uitstekend verblijf gehad op het kasteel van Ordingen en zal er zeker nog eens terugkeren.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 17 december 2022 via mobiele applicatie

Een droom hotel op een droomlocatie
Reuze goede parking. Sterke WiFi..
Wij sliepen in kasteel als in een prachtig decor,,,
Vriendelijk onthaal..
Mooi badkamer..
Een hotel waar niets negatief op te merken viel..
Ook het restaurant was een topper..

Datum van verblijf: december 2022