Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 29 april 2021

Wij waren er met een bevriend koppel en ze hebben ons aan de receptie spontaan een nieuwe kamer aangeboden naast elkaar .
Zeer vriendelijk personeel .
Onze fietsen konden in een afgesloten ruimte staan .
Het ontbijt was ruim voldoende en lekker gevarieerd .
Zeer tevreden !

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 17 april 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel, prachtige ruime kamer (confituur plakte nog op de tafel en 5 lege wodka flessen stonden nog in de kast) Skybox met uitzicht op het veld is geweldig.
MAAR de organisatie laat te wensen over;
avondeten werd mooi op tijd op de kamer gebracht, het dessert 2 uur later.
Bij het inchecken werd gevraagd om hoe laat wij het ontbijt wensten, wij vroegen om 9 uur, geen probleem, het is nu 10.15 uur en we hebben nog altijd niets gekregen, bij navraag aan de receptie kregen we als antwoord het is druk...
Het ontbijt werd om 10.30 gebracht en koffie moesten we op de gang halen, geen tassen meer, geen melk, geen lepeltjes.
Ontbijt absoluut geen 17€ waard! Geen boter, zoetigheden...
Vlug gegeten want om 11 uur moesten we uitchecken.
Wij waren niet de enigen met dit probleem, halve gang heeft zolang moeten wachten.
Zéér spijtig dit had anders gekund...

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021 via mobiele applicatie

Zeer goed ook nu met de maatregelen ivm corona.
Alles is netjes geregeld.
Zeer vriendelijk personeel.
Prachtige kamers met heerlijke bedden en al het nodige is aanwezig, gewoon top.
Ik hoop hier nog regelmatig te verblijven. 🙂

Datum van verblijf: februari 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 oktober 2020

Twee nachten met twee personen in een kamer met zicht op het veld. Een heel aangename sfeervolle kamer; water, thee- en koffiefaciliteiten en goede airco, maar met een superglad bad. Hilarisch, maar eigenlijk wel gevaarlijk.
Het ontbijt werd coronaproof aan tafel geserveerd. Van alles een beetje en je kan van alles een beetje of veel bijvragen. Lekker en verzorgd.
Ook twee avonden gaan dineren in het restaurant van Stayen. Ook verzorgd, lekker en vriendelijk personeel.
Bij vertrek wel even moeten wachten. De dames van het onthaal moeten twee hotels runnen en ik vrees dat dat een beetje teveel is van het goede. Al bij al een echte aanrader. Genoten.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 15 februari 2020

Mijn beoordeling betreft enkel het gebruik van de parking en het onthaal op de receptie.
Bij het binnenrijden van de parking stonden de slagbomen omhoog en de steward van de voetbal die daar had postgevat liet mij doorrijden. Eenmaal geparkeerd kwam men mij vertellen dat ik doorgereden was zonder een kaartje te nemen en dat er problemen zouden zijn om terug buiten te geraken en nu nog een gratis ticket nemen was geen optie. Bij navraag aan de kassa van de lidll liet men mij weten dat ik aan de uitgang kon bellen en dat iemand van de receptie mij dan wel zou buiten laten. Niet dus, die leggen de hoorn gewoon neer als er gebeld wordt. Een gesnorde steward kwam mij vertellen dat ik mijn wagen moest verplaatsen en mij naar de receptie van het Stayen Hotel moest begeven. Daar vertelden de 2 dames van de receptie mij met een brede glimlach dat ik 20€ moest betalen om weer van de parking te geraken want ik kon daar al de ganse dag staan, de stoere stvv Steward met gaten in zijn oren (die stond inmiddels ’toevallig’ ook aan de hotelreceptie) kon getuigen dat ik mijn ticket niet verloren was en dat ik nog geen half uur van de parking gebruik had gemaakt, maar die vond dat ik had moeten stoppen bij het binnenrijden en vooral niet mocht nadenken.
Samengevat men zou de politie bellen als ik de boel blokkeerde, ik heb betaald en zal in de toekomst het Stayen mijden.

Datum van verblijf: februari 2020