Hoogtepunten uit beoordelingen
Huis Nagels prachtig in zijn oude glorie hersteld !

“Upstairs Downstairs “ komt hier tot leven door de rondleiding van Herman en Ingrid. De historische ... meer lezen

Beoordeeld op 3 juni 2019
Charlette17
Sint-Truiden, België
via mobiele applicatie
Een absolute must wanneer je Sint-Truiden bezoekt

Iets wat we al zolang wilden doen ... een rondleiding volgen in Huis Nagels te Sint-Truiden! En ... meer lezen

Beoordeeld op 2 juni 2019
Martine_iw
Lees alle 23 beoordelingen

Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Zeker aan te raden voor mensen met interesse voor geschiedenis
Voorstellingen en rondleidingen.
Babyborrel enz.

Datum van activiteit: december 2017
Ingrid g, Eigenaar van Huis Nagels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2017

Hartelijk bedankt voor de toffe aanbeveling!

Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Het ganse concept was schitterend!
Grappige vertolking door Kathleen en Romain.
Vriendelijke en ongedwongen ontvangst van de eigenaars.
Aperitiefje “downstairs”.
Uitstekend diner met aangepaste drankjes.
Een topper!

Datum van activiteit: december 2017

Beste, het doet ons plezier dat jullie zo van de avond genoten hebben. Bedankt voor de mooie kommentaar. Altijd welkom voor een volgend event.

Beoordeeld op 5 oktober 2017

Prachtig, groot huis, helemaal ingericht zoals het vroeger was en toch wordt het bewoond door de eigenaars. Heel veel mooie details, allen met een verhaal er achter, en mooi gerestaureerd. De moeite.

Datum van activiteit: oktober 2017
Ingrid g, Owner van Huis Nagels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

We zijn blij dit met liefhebbers van 'Mooi Erfgoed' kunnen delen.
Bedankt dat jullie ons bezochten.
Volg zeker onze evenementen, we kijken ernaar uit jullie opnieuw te verwelkomen.
Team Huis Nagels

Beoordeeld op 3 september 2017

Een mooie afsluiting van een zondagmiddag in eigen streek ! Recente geschiedenis opnieuw tot leven gebracht door Ingrid en Herman. Achter elke deur die opengaat een nieuw verhaal, een nieuwe streling voor het oog, met heel veel respect voor het authentieke. Dank u wel om jullie huis te willen delen, voor jullie gastvrijheid. Heel veel succes met alle verdere plannen. Hartelijke groeten, Maria

Datum van activiteit: september 2017

Het was een genoegen de verrassingen van Huis Nagels met jullie te delen.
We kijken ernaar uit jullie ooit eens op een Memorabel Evenement te verwelkomen.
Hartelijk dank
Team Huis Nagels

Beoordeeld op 3 september 2017

Uniek,gastvrij ,Sint-Truiden heeft zoveel te bieden ! Heel mooie rondleiding Dit moet iedereen gezienn hebben.

Datum van activiteit: september 2017

Huis Nagels past perfect in het unieke & gastvrije Haspengouw.
We heten iedereen welkom om de schoonheid van de 'Belle-Epoque' in Huis Nagels te bezoeken.
Team Huis Nagels dankt jullie hartelijk.