Hoogtepunten uit beoordelingen
Huis Nagels prachtig in zijn oude glorie hersteld !

“Upstairs Downstairs “ komt hier tot leven door de rondleiding van Herman en Ingrid. De historische ... meer lezen

Beoordeeld op 3 juni 2019
Charlette17
Sint-Truiden, België
via mobiele applicatie
Een absolute must wanneer je Sint-Truiden bezoekt

Iets wat we al zolang wilden doen ... een rondleiding volgen in Huis Nagels te Sint-Truiden! En ... meer lezen

Beoordeeld op 2 juni 2019
Martine_iw
Lees alle 23 beoordelingen

Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben echt genoten van jullie gastvrijheid, passie, creativiteit én warmte... jullie noemden het zelf vaak een 'show'...wel....dat was het ook! We komen heel graag nog eens terug om de evolutie te volgen.... gelukkig zijn er nog zulk gepassioneerde mensen die ons erfgoed, en ook nog zoveel meer, willen bewaren en koesteren...

Datum van activiteit: april 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 7 augustus 2017

Wat een warme woorden. Hartelijk bedankt! Het vervolgverhaal is onderweg. De ontluiking van de personeelsruimten vinden plaats op 07 & 08 oktober 2017. Voor de primeur volgen meer details op FB. Mvg Team Huis Nagels

Beoordeeld op 30 april 2017

Een leerrijke rondleiding ik vermoed dat weinige truinaars niet weten wat voor een prachtig schouwspel er zich achter de gevel vertoond en aan de toeristen raad ik aan ga zeker een rondleiding mee op nemen in u bezoek aan onze stad en jullie zullen een verstomd staan

Datum van activiteit: september 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 7 augustus 2017

Een mooiere aanbeveling kunnen jullie de 'onwetende Binkjes' niet geven. Bedankt hiervoor.

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

De rondleiding is zeer interessant geweest. De uitleg was ook super met de kleinste details inbegrepen die je normaal met het blote oog niet zal zien. Tussendoor kregen wij een drankje met een hapje dat vond ik een +puntje. De uitbaters zijn er supervriendelijk, als je een vraag hebt antwoorden ze met passie voor het huis. Echt super gedaan.

Datum van activiteit: april 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 7 augustus 2017

Het doet ons plezier dat jullie ervan genoten hebben. We zien jullie graag terug voor het vervolgverhaal. Mvg Team Huis Nagels

Beoordeeld op 12 april 2017

Een leuke activiteit voor mensen met interesse voor de architectuur uit de 19de eeuw. Je krijgt een rondleiding doorheen de woning, waarbij er een vakkundige uitleg wordt gegeven. Een bezoek aan 'Huis nagels' geeft een unieke kijk op de wereld van de belle époque. Een aantal lekkere hapjes maken de rondleiding compleet.

Datum van activiteit: mei 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 14 april 2017

Hartelijk bedankt. Het was een genoegen jullie te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 april 2017

Goede ontvangst en gastvrijeheid.
Het was een zeer leuke rondleiding met een leerrijke uitleg over de geschiedenis van het huis.
Met zeer lekker hapje en leuke babbel achteraf.

Datum van activiteit: mei 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 14 april 2017

Het doet ons een plezier dat jullie ervan genoten hebben. Bedankt.