“Absolute top!”
Beoordeling van De Stadt Van Luijck

De Stadt Van Luijck
Geclassificeerd als nr. 5 van 182 Restaurants in Sint-Truiden
Prijsklasse: € 40 - € 129
Beschrijving: Gastronomisch genieten op een unieke locatie in het centrum van Sint-Truiden. Van dinsdagavond tot zaterdag verwelkomen we u in ons warme interieur met frisse accenten, het uitgelezen decor voor een onvergetelijke culinaire beleving. Bij mooi weer nodigen we u graag uit in onze pittoreske tuin met ruim terras.
22 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute top! De gerechten waren perfect gebalanceerd qua smaak en presentatie. De bediening verliep vlot aangenaam, maar zeer professioneel. We hebben genoten van het eerste tot het laatste hapje, steeds verrassend. De afstand (voor ons ruim een uur rijden) was meer dan waard! Proficiat Paolo en team!

Datum van bezoek: april 2024

11 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ervaring van begin tot einde!
Het eten is meer dan lekker, het is fantastisch met iedere gang een eigen “twist”.
Reviews lezen is niet nodig, reserveren en gaan eten, pas dan besef je wat een beleving dit is.

Proficiat 🤩

Datum van bezoek: april 2024
15 maart 2024 beoordeeld

Fantastisch mooie authentieke locatie - verrast. Topteam .
Gerechtjes waren eveneens zeer verrassend. Smaken van de gerechtjes waren mooi in balans.
Gewoonweg een topervaring van het begin tot het einde.
Ottimo servizio, qualità.

Datum van bezoek: februari 2024
3 december 2023 beoordeeld

heerlijk ! En wat geweldige smaken en presentatie ! Een plezier voor de smaakpupillen
met daarbij een geweldige ontvangst en bediening .

Datum van bezoek: december 2023
22 september 2023 beoordeeld

Geweldige locatie ! Creatieve Italo-Belgische combinatie ! De smaken waren vloeiend overheerlijk👌Top team e bravo Paolo👏

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die De Stadt Van Luijck bekeken, bekeken ook

Brustem, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In De Stadt Van Luijck geweest? Deel je ervaringen!