“Topervaring”
Beoordeling van De Stadt Van Luijck

De Stadt Van Luijck
Geclassificeerd als nr. 5 van 182 Restaurants in Sint-Truiden
Prijsklasse: € 40 - € 129
Beschrijving: Gastronomisch genieten op een unieke locatie in het centrum van Sint-Truiden. Van dinsdagavond tot zaterdag verwelkomen we u in ons warme interieur met frisse accenten, het uitgelezen decor voor een onvergetelijke culinaire beleving. Bij mooi weer nodigen we u graag uit in onze pittoreske tuin met ruim terras.
15 maart 2024 beoordeeld

Fantastisch mooie authentieke locatie - verrast. Topteam .
Gerechtjes waren eveneens zeer verrassend. Smaken van de gerechtjes waren mooi in balans.
Gewoonweg een topervaring van het begin tot het einde.
Ottimo servizio, qualità.

Datum van bezoek: februari 2024

3 december 2023 beoordeeld

heerlijk ! En wat geweldige smaken en presentatie ! Een plezier voor de smaakpupillen
met daarbij een geweldige ontvangst en bediening .

Datum van bezoek: december 2023
22 september 2023 beoordeeld

Geweldige locatie ! Creatieve Italo-Belgische combinatie ! De smaken waren vloeiend overheerlijk👌Top team e bravo Paolo👏

Datum van bezoek: augustus 2023
23 mei 2023 beoordeeld

Erg genoten bij Stadt Van Luyck. De Italiaans geïnspireerde gerechten zijn in balans en mooi gepresenteerd. Prachtige zaal met vriendelijke bediening, waar men nog regelmatig bijschenkt en je niet naar buiten gekeken wordt.

Datum van bezoek: mei 2023
30 april 2023 beoordeeld

Geweldige keuken, super smaakvolle gerechten die perfect in balans zijn. De service was op en top met oog voor detail. Prijs-kwaliteit in zeer goede verhouding. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die De Stadt Van Luijck bekeken, bekeken ook

Brustem, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In De Stadt Van Luijck geweest? Deel je ervaringen!