“Een lust voor de ogen waar de smaken een genot zijn voor de smaakpapillen👌 Topper! ”
Beoordeling van De Stadt Van Luijck

De Stadt Van Luijck
Geclassificeerd als nr. 5 van 182 Restaurants in Sint-Truiden
Prijsklasse: € 40 - € 129
Beschrijving: Gastronomisch genieten op een unieke locatie in het centrum van Sint-Truiden. Van dinsdagavond tot zaterdag verwelkomen we u in ons warme interieur met frisse accenten, het uitgelezen decor voor een onvergetelijke culinaire beleving. Bij mooi weer nodigen we u graag uit in onze pittoreske tuin met ruim terras.
22 september 2023 beoordeeld

Geweldige locatie ! Creatieve Italo-Belgische combinatie ! De smaken waren vloeiend overheerlijk👌Top team e bravo Paolo👏

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

23 mei 2023 beoordeeld

Erg genoten bij Stadt Van Luyck. De Italiaans geïnspireerde gerechten zijn in balans en mooi gepresenteerd. Prachtige zaal met vriendelijke bediening, waar men nog regelmatig bijschenkt en je niet naar buiten gekeken wordt.

Datum van bezoek: mei 2023
30 april 2023 beoordeeld

Geweldige keuken, super smaakvolle gerechten die perfect in balans zijn. De service was op en top met oog voor detail. Prijs-kwaliteit in zeer goede verhouding. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: april 2023
23 april 2023 beoordeeld

Zeeer lekker!
Mooi gepresenteerde borden.
Jong, gemotiveerd en dynamisch team!
Fexibel.
Toffe kok!

Datum van bezoek: april 2023
11 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel lekkere en rustige lunch gegeten in dit prachtige pand. Tijdens deze middsgshift op een donderdag was het zeer rustig (3 andere tafels). De bediening was heel correct en tot in de puntjes in orde. De gerechten streefden naar de perfectie. Het was fijn dat de chef kok het hoofdgerecht aan tafel bracht en hier zelf een woordje uitleg bij gaf. De dessertkar bij de koffie was een subliem einde van een geweldige lunch.
Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die De Stadt Van Luijck bekeken, bekeken ook

Brustem, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In De Stadt Van Luijck geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.