“Italiaanse specialiteiten in moeilijke tijden”
Beoordeling van Neo Gusto

Neo Gusto
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Hoeilaart
29 maart 2020 beoordeeld

Italiaanse specialiteiten in moeilijke tijden, dat kan in Hoeilaart. Even bellen en afspreken om het lekkers op te halen. Het is belangrijk voor het moreel , het is belangrijk dat onze zelfstandigen worden ondersteund, het is belangrijk voor ieder van ons.
Keep save

27 maart 2020 beoordeeld

Voor ons gezin 4 heerlijke schotels afgehaald. Netjes verpakt EN maxi portie , heerlijk. Ons lievelingsrestaurant in Hoeilaart

26 maart 2020 beoordeeld

Gisterenavond heel aangenaam verrast door de bijzondere organisatie rond het afhaalconcept van Neo Gusto.
Telefonisch de bestelling geplaatst daags voordien, kon ik om 19 uur mijn bestelling ophalen. De sanitaire maatregelen in kader van de coronavirus werd heel secuur in acht genomen: slechts één persoon is toegelaten in het restaurant waarbij een tafel aanduidt tot waar je kan staan. De bestelde gerechten werden in doos mij overhandigd door de gastvrouw handschoenen dragend. Betaling gebeurt per kaart. Ik reed gerustgesteld naar huis? De verrassing kwam er pas toen ik de verschillende bereidde gerechtjes proefde / we kozen voor de antipasti die stuk voor stuk heel smaakvol bereid waren, van de gegrilde groentjes, de burrata, de inktvis en verschillende verfijnde salami,Top kwaliteit! Hierna volgde enkele pastabereidingen die stuk voor stuk smaakbommetjes waren. Pasta Vongole: zacht en smeuIg. Canneloni met zalm en risotto: overheerlijk! De piccata van kalfsvlees met paprika smelten in de mond en dan schrijf ik nog niets over welk effect de tiramisu op mijn echtgenoot had. Bravo Team Neo Gusto - jullie passen in een programma zoals TOP CHEF! Passie, Kennis en Kunde smaakte ik doorheen jullie gerechten. . Dankzij jullie vergat ik eventjes de Coronacrisi. Het gaat jullie goed. Heel goed zelf. We komen zeker terug.

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten, een fijne sfeer, mooie inrichting, vriendelijk personeel,.. Bij vragen komt de kok met plezier extra uitleg geven aan tafel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2020
5 maart 2020 beoordeeld

We komen hier steeds graag terug voor de gastvrijheid, de zalig lekkere keuken en de lekkere wijntjes. Geen vraag te veel - iets aanpassen aan het gerecht of een suggestie doen als je 1 ingrediënt niet zo lekker vindt: allemaal geen probleem.
De echte Italiaanse topkeuken. Een echt aanrader.
Zeker reserveren, want zit vaak goed vol! Hoeilaart (en ver daarbuiten) weet waar het lekker en goed vertoeven is ;o)

Reizigers die Neo Gusto bekeken, bekeken ook

La Hulpe, Waals-Brabant
Hoeilaart, Vlaams-Brabant

In Neo Gusto geweest? Deel je ervaringen!