“ZORBA”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel voorgerecht (diverse mezze) als het hoofdgerecht (lamskoteletjes gegrild) lekker en kwaliteit/prijs OK.

3 februari 2018 beoordeeld

Lekker eten met een super toffe & vlotte bediening.
Het konijn was kei lekker en kwam vlot van het been.
Hier zie je me zeker terug!

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was vlot, attent, beleefd en vriendelijk !

Gevarieerde mezze, lekkere Griekse stoofpot en verse baclava.

We waren hier nog maar 3 keer de laatste jaren maar telkens een schot in de roos.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening en top service en heel lekker eten ! Leuke mensen en nette zaak . Dikke pluim voor het Grieks restaurant de Zorba in Leuven over hotel The lodge

6 oktober 2017 beoordeeld

Dit restaurant is stukken beter dan het gemiddelde Griekse restaurant. De mezze is zeer gevarieerd en erg lekker. Waar de inktvis haast altijd een hopeloos taai stuk gummi is, is die hier boterzacht.
Nadien at ik er lamsvlees, in papilotte bereid met onder meer tomaat, erwten, feta en look. Opnieuw een schot in de roos. Hetzelfde kan kan afrondend van het dessert gezegd worden.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en heeft oog voor alles.

Reizigers die Zorba Restaurant Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Zorba Restaurant Leuven geweest? Deel je ervaringen!