“Zeer leuke brasserie, mooi terras”
Beoordeling van Oude Kantien

Oude Kantien
Geclassificeerd als nr. 15 van 34 Restaurants in Heverlee
Keukens: Frans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een groene omgeving vind je deze mooie verzorgde Brasserie. Grenzend aan het hotel biedt deze locatie een extra dimensie. Snelle en verzorgende bediening.

23 januari 2018 beoordeeld

Met broers en zussen afgesproken om op een zondag in de Oude Kantien in Heverlee iets te gaan drinken en nadien wat te eten. Dus gereserveerd op woensdag want we waren met 9.
Boeking bleek waardeloos want slecht genoteerd door personeel. In een hoekje geplaatst met onvoldoende zitgelegenheid. Opgevangen door alsnog een tafel vrij te maken.
Bediening zus en zo. Eten van goede kwaliteit maar geen hartelijke ontvangst ( en achteraf toch voor € 300 verbruikt!).

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek met een groep werden we vlot en vriendelijk bediend. Het interieur is mooi en gezellig. Het eten was echter ondermaats, mijn vis was veel te ver gebakken, weinig of niet gekruid en rustte op een bedje van nogal zoete groenten, een smakeloze combinatie waarvan ik de helft heb laten liggen. Voorlopig niet voor herhaling vatbaar.

18 december 2017 beoordeeld

Één of tweemaal per jaar komen we met enkele ex-collega’s samen voor een etentje en om goed bij te praten al dan niet over beroepsgerelateerde onderwerpen. Zo vieren we ook een pensionering van één van ons of andere gelegenheden om te vieren.
De tafels zijn mooi gedekt bij De Oude Kantien, het eten is er zéér lekker en de bediening optimaal!

9 december 2017 beoordeeld

Na 45 minuten kregen we de kaart , na anderhalf uur de maaltijd. We werden volledig genegeerd door een intern dispuut onder bedieningspersoneel. Kwaliteit matig en duur ! Voor de toekomst , no thanks !

Reizigers die Oude Kantien bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Oude Kantien geweest? Deel je ervaringen!

;