“Voortreffelijke keuken.”

Voltaire
Geclassificeerd als nr. 5 van 34 Restaurants in Heverlee
Keukens: Frans
8 april 2018 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Leuven logeerden wij in het naastgelegen hotel.
De 2e avond hebben wij bij Voltaire gegeten. Bediening gemiddeld, De kwaliteit van het eten was uitstekend, ambiance een beetje kil.
Prijs-kwaliteit verhouding erg goed.
Volgende keer gaan wij beslist terug hierheen.

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige brasserie. De intentie is goed, er is verwelkoming, er is een maître, je krijgt een hapje maar de bediening is een echte kindertuin. Personeel staat mekaar uit te lachen, praat onderling schunnige taal en staat aan de toog wat luidop te zwanzen voor half de zaal.
Voorgerecht was zeer lekker - suggestie carpaccio - en origineel gepresenteerd. De filet pur van meer dan 30€ is op voorhand gekookt en daarna aangebakken en dus te droog. Wel verse frieten.
Op mijn vraag tijdens het bestellen of ik in de plaats van bearnaise een andere saus kon krijgen vroeg de juffrouw of ik dan mayo of ketchup wilde . Op eenvoudig verzoek is het verse champignonsaus geworden. Afrekenen met kaart moet aan de toog, plat en bruiswater is kraantjeswater in een karaf.
Niet voor herhaling vatbaar.

19 maart 2018 beoordeeld

Zeer mooie locatie op fietsafstand van Leuven. Zelf heb ik gekozen voor het vismenu met aangepaste niet-alcoholische dranken. De vis was perfect klaargemaakt, helemaal niet droog en een royale portie. De drankjes waren erg verfrissend en pasten zeer goed bij het menu. De bediening was vlot en vriendelijk. Met onze groep hadden we een afzonderlijke ruimte wat de sfeer uiteraard ten goede kwam. Prijs/kwaliteit leek me uitstekend. Een aanrader.

10 maart 2018 beoordeeld

Voor de all-in formule met 2 aangepaste wijnen gekozen. Overheerlijk voorgerecht, lekkere hoofdschotel en mooi dessert. Uitleg over de aangepaste wijnen konden we zeer appreciëren. Er werd zeker niet karig wijn geschonken ! Super attente bediening. Niet ons eerste en zeker niet ons laatste bezoek !

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan reeds enkele jaren met enkele vrienden hier eten voor onze verjaardagen.
Ook dit jaar was het weer een schot in de roos. De kaart laat toe om voor elke gang te kiezen uit meerdere gerechten zodat iedereen naar eigen wens kan samenstellen. Er is ook steeds een vegetarische optie. De eigen gin en de dame blanche zijn zeker aanraders. Ook een warme chocomelk ipv een koffie is aan te bevelen. Laat je hier maar door verrassen.

Reizigers die Voltaire bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In Voltaire geweest? Deel je ervaringen!

;