“zeer verzord en aangenaam kader”
Beoordeling van Arenberg

Arenberg
Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Restaurants in Heverlee
Keukens: Frans
6 april 2018 beoordeeld

Ben hier geweest in het kader van een zakenlunch, zeer goede ontvangst. heel mooie kaart en geweldige men's, had me laten verleiden door de suggesties, één woord geweldig. Een aanrader maar reserveer tijdig; Prijs-kwaliteit: een geweldige verhouding

31 maart 2018 beoordeeld

Alhoewel goede wijn geen krans behoeft en het restaurant reeds een Michelinster heeft, waren we op de zaterdagmiddaglunch toch zeer aangenaam verrast van het concept en de geserveerde kwaliteit . Voor een relatief klein bedrag per persoon biedt men een all in formule aan met succulente wijnen en een keuze uit telkens 3 heerlijke gerechten. Wij namen de streekasperges, de vol-au-vent en de klassieke dame blanche . Prima bediening, goede opvolging tussen de gerechten en er werd voldoende wijn geserveerd . Dit is het werk van vakmensen met liefde voor het product. Dit smaakt naar meer...ofte 'zo zou het eigenlijk altijd moeten zijn..'

21 maart 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer gaan eten in dit restaurant. Van het begin tot het einde was het echt de moeite! Goede ontvangst, vlotte bediening gedurende de ganse avond, heerlijke gerechtjes en lekkere wijn. Het was ook leuk dat er à la carte kon worden gegeten en niet enkel het menu.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden zoals steeds zeer hartelijk verwelkomd door top gastvrouw Iris! De bediening verloopt hier altijd vlot & attent vol en de kelners hebben een contemporaine outfit, wat het moderne kader compleet maakt. De tafels zijn verzorgd opgedekt en het geheel oogt gemoedelijk. Gastheer Lieven en zijn team zorgen telkens voor een innoverende kookkunst met een traditioneel zweempje, wat resulteert in een unieke gastronomische beleving. Wij genoten deze keer onder meer van een ‘Tarte Tatin’ van sint-jacobsnoot en gekarameliseerd grondwitloof, van een gebraiseerde kalfswang en krokant geroosterde kalfszwezerik, van overheerlijk gebrachte kreeft, van excellente gegaarde bosduif en van de zalige kazen, gerijpt door de Leuvense Meester Kaasrijper ‘Elsen’. De champagne en de passende wijnen maakten onze culinaire lunch compleet. Kortom een absolute aanrader om lekker & gezellig te tafelen.

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 gangenmenu met aangepaste wijnen was uitstekend. Eerder klassieke keuken maar heerlijke gerechten en mooie presentatie ! De tartetatin van Sint jacobsvruchten met grondwitloof en gerookte aardappel met truffeljus was mijn favoriet!Sommelier stelde zijn wijnselectie met bravoure voor. Enige mindere punt is het klassieke kader met te sterke spots.

Reizigers die Arenberg bekeken, bekeken ook

In Arenberg geweest? Deel je ervaringen!