Beoordeeld op 22 november 2018

Een tweetal jaar geleden boekte ik dit hotel al eens voor één nacht. Vermits ik op 4 dagen tijd 3 keer in de buurt van Leuven een afspraak had, boekte ik dit hotel. Ik woon immers 140 km van Leuven.Mij geeft de inrichting van dit Ibis hotel rust. Het aanbod en de service bij het ontbijt waren perfect ! Wat ik miste, was een waterkokertje op de kamer en ik vond het aantal stopcontacten beperkt.Perfecte ligging zowel om Leuven en omgeving te bezoeken maar ook als tussenstop op een langer traject. De GPS slaat wel tilt. Het huisnummer van IBIS hotel kent de GPS niet en hij laat je soms een omweg doen.Ah, het grootste probleem is dat de wegwijzer met IBIS aan de Sint-Jansbergsesteenweg niet verlicht is, dus zeer verwarrend de eerste keer. Voor je ziet dat je daar in moet, ben je er voorbij !!!Tip: een lichtpaaltje (met zonnecellen) boven de wegwijzer zetten als een lichtreclame niet kan.Ook het weggetje tussen de Sint-Jansbergsesteenweg en het IBIS hotel is in erbarmelijk staat en onvoldoende verlicht voor de vermoeide reiziger...

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Bedank 251.058
Beoordeeld op 22 juni 2018

Kamer (nr 31)groot schaars slecht versierd, weinig licht , geen minibar
Badkamer onder alles, tristig met
Aftrekker om de vloer te reiningen na douche nooit gezien dit alles tegen 170.00€ voor 2 nachten zonder ontbijt zwak echt zwak

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juni 2018

Kamertip: zie beoordeling.
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 19 mei 2018

vriendelijk personeel, spijtig van het ontbijtlokaal, geen goede koffie....parking is ok..spijtig dat er geen ramen open gaan in de kamer, .af te wegen of we in de toekomst niet Ibis Leuven centrum reserveren...

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 februari 2018

schone kamer met vriendelijk personeel. enige gemis een mogelijkheid tot koffie drinken op de kamer of direct in het hotel.Ontbijt in restaurant is goed met een voldoende aanbod. Geen hoogstaande keuken maar smakelijk en vers.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken