“Erg lekker Italiaans”
Beoordeling van Villa L’Aurora

Villa L’Aurora
Geclassificeerd als nr. 22 van 29 Restaurants in Heverlee
1 week geleden beoordeeld

Een lekker Italiaans restaurant waarvan vooral de suggesties met verse pasta aan te raden zijn. Eerdere reacties dat men geen moeite doet om Nederlands te praten kloppen wel voor sommige obers, maar ze doen wel de moeite om verstaanbaar te zijn.

Datum van bezoek: september 2020

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

L’aurora kennen we al lang, vroeger in Leuven, nu Heverlee. Locatie ideaal, terras en binnen ook gezellig. Bij de start waren er wat problemen met bediening. Dit is opgelost, de chef staat in de zaal en heeft alles onder controle, vriendeljjke bediening. Aangenaam restaurant. De pizza ‘s zijn lekker. Ik heb reeds 2 maal de suggestie genomen “ ravioli met crostacei super !!!!! Aanrader , smaak saus om vingers van af te lekken(wat ik ook doe) . Lekkere wijntjes, beetje prijzig maar de moeite. Kortom de moeite om langs te komen, indien je van Italie, meer specifiek “Puglia “houdt.

Datum van bezoek: augustus 2020
4 augustus 2020 beoordeeld

Zonder al te grote verwachtingen, gezien de vorige beoordelingen, trokken wij gisteren naar L'aurora. We waren aangenaam verrast. Bediening was correct en we moesten helemaal niet lang wachten op het eten. De pizza's en pasta's waren lekker en mooi gepresenteerd. Prijs/kwaliteit is ook in orde. Ik begrijp eerlijk gezegd de negatieve commentaren niet. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2020
21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig buiten gegeten op het groot terras.
Ravioli met krab, langoustines en scampi is een aanrader. De pizza’s waren ok en de rode chianti die we kozen was ook in orde!
Hier komen we nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beneden alle peil. Erg onvriendelijke kelners, op het onbeschofte af. Ofschoon we vooraf reserveerden, hebben we meer dan 1,5 uur moeten wachten op onze pizza. Geen olijf je of stukje brood. Erg .., Nooit meer !!!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Villa L’Aurora bekeken, bekeken ook

In Villa L’Aurora geweest? Deel je ervaringen!