Gratis annuleren tot 03/06/22
Hotels.comUS$ 128
TravelocityUS$ 128
PricelineUS$ 128
Beoordeeld op 14 juli 2020

De foto's op de website tonen en het gebouw op de allermooiste manier. Het viel voor ons wat tegen. We dachten dat het veel meer in het groen zou liggen. De kamers zijn ook kleiner dan op foto getoond wordt. De badkamer is wel groot. Onder het bed lag nog tabak van de vorige bezoekers. In tijden van covid19 mag dit echt niet. Kamer grondig reinigen en controleren is een must. Het ontbijt was lekker maar beperkt. Fruit en eieren liggen aan de bar maar worden niet aangeboden. Bij het verlaten van het restaurant merkten we dit pas op. Wat erg jammer is. Voor de prijs die we betaalden mocht dit gerust wat meer zijn.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Op zich een prettig verblijf in de Lodge. Wel een aantal aandachtspunten:
Zo is het erg onduidelijk waar je moet parkeren. Uiteindelijk de auto in de straat gezet. Let op: zet de auto in de rijrichting om een bekeuring te voorkomen. De bediening is wat stug. De kamer (12) heeft een bad onder een schuin dak, waardoor douchen niet mogelijk is en in en uitstappen erg lastig. Te weinig haakjes. De verlichting is de kamer: Geen gerichte verlichting op de spiegel, lampjes kapot. Beperkt aantal stopcontacten. De kamer zelf is ruim, goed bed. Het hotel ligt naast de spoorlijn, maar de overlast hiervan valt mee. Lekker ontbijt. Samengevat: oké maar wel wat verbeterpunten.

Kamertip: bekijk de badkamer
Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Vorige week een nachtje doorgebracht in dit aangenaam hotel. Heel mooi gebouw . Kamer was gezellig en comfortabel. We hadden een suite geboekt dus zeer ruim. Alles was netjes . Misschien ook wel handig als er ook een douche zou voorzien zijn want niet iedereen houdt van een bad. Het ontbijt was in orde. Prijzen in het restaurant wel wat aan de hoge kant. Openbaar vervoer in de buurt voor wie 's avonds nog naar Leuven wil.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Prima gelegen. Bus nagenoeg voor de deur om makkelijk naar Leuven te gaan.

Grappig!!!! Op een dag drie soorten tarieven in de bus:
- terug uit Leuven: winkeltijd = 2€ pp
- naar Leuven in avond: geen winkeltijd = 3€ pp
- avond laat uit Leuven: gratis ‘naakt reizen’

Hotel is oud, maar in die stijl goed onderhouden. Badkamer was groot. Douche was onhandig in het bad. Gelukkig voor ons als 50+ ers nog goed te doen.

Veel fietsers in de omgeving. Wij hadden spijt dat we de fiets niet meegenomen hadden!

Prima prijs kwaliteit met geweldig ontbijt!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 1 maart 2019

Dit hotel heeft ruime kamers.Deze zijn proper en hebben een goede verwarming.
Het ontbijt is in buffetvorm en is ruim voldoende.Koffie en thee worden aan tafel gebracht en een extra kopje is geen probleem.

Datum van verblijf: februari 2019