eDreams
Agoda.com
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, met een formidabele keuken van hoge kwaliteit, voor meer dan vriendelijke prijs! Je moet niet logeren om in het restaurant te gaan eten! Hier gaan we zeker nog terug om ons buikje eens lekker te verwennen!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

In combinatie met een business meeting hebben we hier op een maandagavond een heerlijk diner gehad. Zelf ging ik voor de garnalenkroketten, maar eerlijk gezegd kan ik de carpaccio aanbevelen. Als hoofdgerecht een heerlijke stevige malse steak gegeten en de collega's genoten van hun salade of vis. Redelijke prijzen en een nette bediening hebben me daarom positief verrast. Goeie keus.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 maart 2016

kamers zijn matig, kleine douche, verwarming d.m.v. airco systeem, wordt niet warm en maakt lawaai. In het weekend is het restaurant en bar dicht, in directe omgeving zijn geen restaurants. Overleg gehad met eigenaresse om verblijf te annuleren, dit was onbespreekbaar en reageerde erg onvriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 februari 2016

Dit hotel gelegen aan een doorgaande weg is erg oubollig, de kamers zijn goed voor een nacht. Prima bedden,krappe douchen,wel erg geluidruchtig. De bar is erg gezellig, personeel vriendelijk, een nadeel, doordeweeks erg vroeg gesloten....

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 december 2015

niet de modernste kamers, maar er hangt wel een huiselijke sfeer, en er is een zeer goede warme ontvangst. het hotel ligt op een 15 minuutjes van centrum Brussel en is ideaal gelegen aan de brusselse ring

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken