eDreams
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten gelogeerd in dit hotel. Heel gezellige kamer, super bed en goede douche. Het ontbijt en het eten in Brasserie Gosset was voortreffelijk. De parking van het hotel is gratis dus dit is mooi meegenomen. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 5 november 2019

Hotel ligt in industrie terein... Ergens in de no where van Groot bijgaarden.. Je rijd er zo voorbij in het donker.
Heb er gegeten, Was duur, €27 voor een hele kleine steak met wat fritjes, en een kommetje sla met wat water erbij. Trok op niks. Hotel overnachting kan gezien worden als noodzakelijk kwaad. Niks bijzonders aan te bevelen...

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 december 2018

In mijn ogen een slaapfabriek. Ruime parking. Kamers zijn compact maar compleet. De kleuren in de kamers, rood en zwart, niet mijn smaak. Weinig ruimte om te werken achter en laptop. Fijne douche. Ontbijt in buffetvorm. Keurig compleet met een warme sectie (ei, bacon, pannenkoekjes en dergelijke) veel keuze uit sappen en een bubbelwijn. Broodjes zijn warm en vers (af) gebakken.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018

Onlangs geweest voor een privé feestje.
Heel vriendelijke en vlotte bediening, ruime keuze en voldoende hapjes.
De gerechten waren vrij creatief en lekker.
Ruimschoots voldoende wijn en andere dranken .
Aantrekkelijk interieur en voldoende parking.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Voor het werk een reis richting België gegaan.
Een kamer bij het Gosset hotel geboekt.
Een prima hotel.
Vriendelijk personeel.
Schone kamers en een goed ontbijt.
Het hotel ligt zeer centraal en Brussel is makkelijk hiervandaan te bereiken.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken