“DE Burger 😁”

Reserveer een tafel
di 9/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 22 Restaurants in Groot-Bijgaarden
Beschrijving: Op het plein van Groot-Bijgaarden, stelt Alfons in alle eenvoud en met de ondersteuning van zijn vrienden groenteboeren volgens de seizoenen, een assortiment van kwaliteitsproducten voor. Natuur in je bord, Alfons, respecteert de passie van de Belgische producenten, voor hun werk, erkent hun “savoir-faire” en hun oprechtheid. Onze vriend Alfons vertegenwoordigt de keuken van de authentieke smaken van vroeger uit onze “terroir” , en wenst deze streekproducten met zijn klanten te delen : “van de weide tot in je bord” Ontdek en proef een assortiment van vlees waarvan de smaak ten volle tot ontwikkeling gekomen is , zoals de “Rode van Vlaanderen”, kwaliteitslabel van de beenhouwer en vlees “sommelier” Hendrik Dierendonck Verse kreeften vanuit onze “homarium”, formidabel gerijpte kaas, ambachtelijk brood en tal nog anderen producten. Met de “MIBRASA” oven , geeft Alfons , een unieke , onvergetelijke en nobele smaak aan zijn producten. ALFONS gaat al je zintuigen opwekken!
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen chef Roland Debuyst dit mooie restaurant omvormde tot een « beter » hamburger restaurant had ik mijn twijfels.
Na verschillende bezoeken moet ik hem gelijk geven, dit is de moeite waard. Een schitterend decor, prachtige tuin, professionele bediening en een keuze aan top burgers, wat wil je nog meer. Perfect.

Datum van bezoek: juli 2019
RolandD1321, Gérant van Alfons Burger Groot Bijgaarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste ,
Wij danken u voor uw vertrouw in Alfons burger
Wij werken iedere dag om het op een mooie niveau te houden, en dit om ons klanten tevreden te stellen.

29 april 2019 beoordeeld

Titel zegt eigenlijk alles. We wonen hier nog maar pas en dachten hier te eten met een bevriend koppel. Mooi weer en een kleine speeltuin voor de kindjes. Na buiten een plaats te hebben genomen, kwam het eerste obstakel. Het personeel (op die moment) was uitsluitend Franstalig. Veel moeite om Nederlands te spreken was er helaas ook niet bij. Na het overhandigen van de kaart kregen we een hapje aangeboden van het huis. Ik weet niet wat het was, maar we vonden het alle 5 redelijk degoutant. Nog nooit gezien, en hopelijk ook nooit meer hoeven te eten. Het opnemen van de maaltijden duurde een eeuwigheid, ondanks dat er buiten slechts 2 andere tafels bezet waren. Uiteindelijk zelf een kelner gaan aanspreken, en we konden ons niet van de indruk ontdoen dat het haar tegen de borst stuitte dat we Nederlands praatten. Het eten zelf was goed, maar zeker niet exceptioneel en vooral duur voor wat het was. We besloten nog een dessert te nemen maar aangezien ook daar meer dan 20 minuten wegbleven met de kaart (na navraag uiteraard) zijn we zelf maar naar binnen gegaan om af te rekenen. Een keer en nooit meer. Hopelijk hebben andere mensen meer geluk en kwamen we misschien gewoon op een verkeerde moment...

Datum van bezoek: augustus 2018
rolandd1304, Gérant van Alfons Burger Groot Bijgaarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Beste heer
Wij danken u voor uw feedback
Was het in Zaventem of Groot Bijgaarden?
Wanneer is dat gebeurd?
Wij serveren nooit hapjes. Hadden jullie dit besteld?
Kunt u ons zegen wat jullie gegeten hebben aub? Burger of sla of iets anders?
Al die verduidelijkingen kunnen ons helpen om u beter van dienst te zijn.

26 maart 2019 beoordeeld

het eten is hier lekker, de bediening is vlot en vriendelijk, maar zoals nog mensen hier zeggen, duur genoeg voor wat het is

Datum van bezoek: maart 2019
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader, zeker de cipriani burger is echt overheerlijk!! Vriendelijke bediening, gezellig en proper interieur, propere toiletten!! Alsook is er voldoene parkeergelegenheid rechtover. Wij komen zeker terug!!

Datum van bezoek: februari 2019
2 november 2018 beoordeeld

Gisterenavond met het gezin voor de eerste keer bij Alfons Burger gaan eten. Mijn gevoel zat onmiddellijk goed bij de hartelijke ontvangst. De menukaart beloofde veel goeds en werd ook waargemaakt in de praktijk. We hadden eerst de huisgemaakte bitterballen als fingerfood besteld. Deze waren super lekker, wel niet goedkoop per stuk maar :-) maar dit betaal je met de glimlach omwille van de kwaliteit. Daarna kwamen de burgers die één voor één super lekker waren en met "echte" homemade frietjes erbij kon de avond niet meer stuk.
Het enige aandachtspunt dat ik zou willen meegeven is om een oplossing te vinden voor de gang die van de toiletten naar de "rokersplaats" buiten gaat. In de zomer zal je hier geen last van hebben maar in het najaar tocht het behoorlijk vooral aan de tafels aan deze gang.
Maar de service en het superlekker eten laten jou dit aandachtspunt snel vergeten.
Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018
rolandd1304, Gérant van Alfons Burger Groot Bijgaarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Beste. Bedankt voor uw commentaar.

Reizigers die Alfons Burger Groot Bijgaarden bekeken, bekeken ook

Groot-Bijgaarden, Vlaams-Brabant
Groot-Bijgaarden, Vlaams-Brabant

In Alfons Burger Groot Bijgaarden geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.