Theo G
Genk, België

Ervaring komt niet overeen met de kamerprijs

Beoordeling van Hotel Torenhof
3,0 van 5 bollen18 sep 2023 beoordeeld
De ontvangst was vriendelijk. De jonge man gaf ons wel de melding dat na 20.00u niemand meer van het personeel aanwezig was in het hotel. Die avond ging ook een huwelijksfeest buiten door waar wij geen last van zouden hebben. Dat hebben wij wel geweten.
De kamer en badkamer was in orde. De kamer beschikte ook over een werkende airconditioning. Het koppel naast ons had 's avonds last van muggen omdat hun vliegenraam stuk was. Onze kamer keek uit naar de locatie van het bruidsfeest en wij mochten hun geluiden tot een stuk in de nacht aanhoren.
Het bed beschikte over een te zachte matras. Niet zo ideaal om te slapen. Op de kamer was water en koffie/thee faciliteiten beschikbaar waar wij aangenaam gebruik van hebben gemaakt.
Wat ook vreemd was dat wij bij het inchecken moesten aangeven hoe laat wij 's morgens het ontbijt wensten te nemen. Het ontbijt zelf was in orde. Zij kwamen vragen of wij ook een eitje wilden nemen.
Het hotel beschikt over een ruime parking in fijne kiezel en ligt zeker afgelegen voor een stille rust. Let op voor de smalle wegen die naar dit hotel leiden.
De kamerprijs is niet in overeenstemming met de ervaring die je beleeft in dit hotel. Maar wie rust zoekt is hier zeker op zijn plaats (als er geen trouwfeesten zijn die buiten doorgaan).
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
vue de la terrasse du resto
2.8 km van Hotel Torenhof
  • Booking.com
6.3 km van Hotel Torenhof
Meer hotels in Sint-Martens-Latem bekijken
Beoordeeld op 16 januari 2023 via mobiele applicatie

Super ontvangen, één woord en dan is alles gezegd: top.
Wij hadden het vakantiehuis daar het hotel gesloten was wegens verbouwingen en het was top.
Zelfs een ontbijt was er voorzien.
Ook een mooie uitvalbasis om Gent en omstreken te verkennen.

Kamertip: Niet twijfelen
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 oktober 2022

Kamer op de 2de verdieping met idyllisch uitzicht op de Latemse Meersen. Genieten van een streekbiertje op het mooie terras. Centraal gelegen voor prachtige wandelingen en fietstochten. Heel verzorgd ontbijt. Prima onthaal.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 13 februari 2022 via mobiele applicatie

Mooi onderhouden hotel,rustig gelegen in groene buurt.Vriendelijk onthaal en prima kamer.Grote parking en vandaar kan je mooie wandelingen maken.Hadden ook ontbijt besteld en was mooi op tafel gedekt.Is een aanrader als je de buurt wil verkennen.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 oktober 2021

We waren naar sint Maartens Latem bij Hotel Torenhof gegaan voor een fietsweekendje. Super bevallen. Knooppunten liggen vlakbij hotel voor t vertrek. Heerlijke fietstochten gedaan. We kwamen in hotel aan in de voormiddag en zouden direct vertrekken. Toch eerst aan gaan melden en ook al was in de voormiddag de kamer nog niet ter beschikking, kregen we na een zeer vriendelijke ontvangst en allerlei info de sleutel alvast voor de kamer. De kamer was zeer proper in orde, goed bed, goede badkamer Douche en sanitair. Torenhof had voor ons een super tof restaurantje geboekt waar we te voet naar toe konden. Huyze Waterloos. (ook een aanrader)
s morgens een fantastisch ontbijt. vele verschillende broodjes en koffiekoeken met beleg, 3 soorten kaas + hesp, salami en kippenwit. de zoetigheden waren choco perenstroop honing confituur speculaas pasta. er werd een eitje gepresenteerd op welke wijze dan ook. vers geperst fruitsap koffie of thee. wij zijn nog een tocht gaan fietsen na het uitgebreid ontbijt en zeer tevreden naar huis gereden. wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 15 juli 2021

Voor de verjaardag van mijn schat zocht ik een romantisch hotelletje in eigen land. Na wat zoekwerk kwam ik bij hotel Torenhof terecht, in St.Martens Latem. Een super romantisch landhuis, kasteeltje bijna, op een boogscheut van Gent. Voormalige woonst/werkplek van de expressionistische kunstenaar Albert Servaes. Een parel, verstopt tussen de gigantische residentiële woningen, eigendom van de Vlaamse beau monde.
Het hotel oogde van bij de aankomst meteen al mooier en schilerachtiger dan de foto's op diverse sites deden vermoeden. De ontvangst was zeer hartelijk. De blondharige gastvrouw gaf mijn schat de keuze tussen twee droomkamers. Wij kozen voor kamer twee, met zicht op de romantische voortuin.
De kamer was mooi, groot, super gezellig en voorzien van alle comfort. Het enige dat misschien ontbrak was een koelkastje op de kamer. Comfortabel bed, makkelijk zittende zeteltjes op de kamer. Moderne badkamer met mooie inloopdouche. We hebben er geslapen als prinses en prins.
Voor het ontbijt konden we kiezen tussen opdienen op de kamer (corona), of in de mooie sfeervolle ontbijtzaal (in een kader waar Servaes zo kon te voorschijn komen). We kozen voor de zaal, en genoten van een super lekker ontbijt met warm afgebakken broodjes, heerlijk vers geperst fruitsap, lekker beleg en vooral ook een super vriendelijke bediening. Wat een klasse!
Het was bijna pijnlijk om de sleutel te moeten afgeven bij de afrekening. Wàt een locatie, wàt een service. Als dit de hemel niet was, dan weet ik het dus echt niet meer. Echt waar. Als je dacht dat engelen niet bestonden, 'think again', want daar liepen een paar prachtexemplaren rond die de verjaardag van mijn schat een extra mooi tintje gaven.
Dikke, heel dikke merci !!!

Datum van verblijf: juli 2021