riekie1
Lier, België

Zeer goed hotel.

Beoordeling van Hotel Torenhof
4,0 van 5 bollen13 feb 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi onderhouden hotel,rustig gelegen in groene buurt.Vriendelijk onthaal en prima kamer.Grote parking en vandaar kan je mooie wandelingen maken.Hadden ook ontbijt besteld en was mooi op tafel gedekt.Is een aanrader als je de buurt wil verkennen.
Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
vue de la terrasse du resto
2.8 km van Hotel Torenhof
    6.3 km van Hotel Torenhof
    7.2 km van Hotel Torenhof
    Meer hotels in Sint-Martens-Latem bekijken
    Beoordeeld op 12 oktober 2021

We waren naar sint Maartens Latem bij Hotel Torenhof gegaan voor een fietsweekendje. Super bevallen. Knooppunten liggen vlakbij hotel voor t vertrek. Heerlijke fietstochten gedaan. We kwamen in hotel aan in de voormiddag en zouden direct vertrekken. Toch eerst aan gaan melden en ook al was in de voormiddag de kamer nog niet ter beschikking, kregen we na een zeer vriendelijke ontvangst en allerlei info de sleutel alvast voor de kamer. De kamer was zeer proper in orde, goed bed, goede badkamer Douche en sanitair. Torenhof had voor ons een super tof restaurantje geboekt waar we te voet naar toe konden. Huyze Waterloos. (ook een aanrader)
    s morgens een fantastisch ontbijt. vele verschillende broodjes en koffiekoeken met beleg, 3 soorten kaas + hesp, salami en kippenwit. de zoetigheden waren choco perenstroop honing confituur speculaas pasta. er werd een eitje gepresenteerd op welke wijze dan ook. vers geperst fruitsap koffie of thee. wij zijn nog een tocht gaan fietsen na het uitgebreid ontbijt en zeer tevreden naar huis gereden. wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
    Beoordeeld op 15 juli 2021

Voor de verjaardag van mijn schat zocht ik een romantisch hotelletje in eigen land. Na wat zoekwerk kwam ik bij hotel Torenhof terecht, in St.Martens Latem. Een super romantisch landhuis, kasteeltje bijna, op een boogscheut van Gent. Voormalige woonst/werkplek van de expressionistische kunstenaar Albert Servaes. Een parel, verstopt tussen de gigantische residentiële woningen, eigendom van de Vlaamse beau monde.
    Het hotel oogde van bij de aankomst meteen al mooier en schilerachtiger dan de foto's op diverse sites deden vermoeden. De ontvangst was zeer hartelijk. De blondharige gastvrouw gaf mijn schat de keuze tussen twee droomkamers. Wij kozen voor kamer twee, met zicht op de romantische voortuin.
    De kamer was mooi, groot, super gezellig en voorzien van alle comfort. Het enige dat misschien ontbrak was een koelkastje op de kamer. Comfortabel bed, makkelijk zittende zeteltjes op de kamer. Moderne badkamer met mooie inloopdouche. We hebben er geslapen als prinses en prins.
    Voor het ontbijt konden we kiezen tussen opdienen op de kamer (corona), of in de mooie sfeervolle ontbijtzaal (in een kader waar Servaes zo kon te voorschijn komen). We kozen voor de zaal, en genoten van een super lekker ontbijt met warm afgebakken broodjes, heerlijk vers geperst fruitsap, lekker beleg en vooral ook een super vriendelijke bediening. Wat een klasse!
    Het was bijna pijnlijk om de sleutel te moeten afgeven bij de afrekening. Wàt een locatie, wàt een service. Als dit de hemel niet was, dan weet ik het dus echt niet meer. Echt waar. Als je dacht dat engelen niet bestonden, 'think again', want daar liepen een paar prachtexemplaren rond die de verjaardag van mijn schat een extra mooi tintje gaven.
    Dikke, heel dikke merci !!!

Datum van verblijf: juli 2021
    Beoordeeld op 16 september 2019

Gelegen in een heel rustige omgeving en perfect om van daaruit te vertrekken voor een wandeling. Kamers prima in orde en een kleine vergetelheid werd met de glimlach opgelost. Ontbijt is zeer volledig

Datum van verblijf: augustus 2019
    Beoordeeld op 9 september 2019

Vandaag foutief dit hotel geboekt via boeking, onmiddellijk (!) opgebeld. Vriendelijk nagevraagd of er een optie was deze te annuleren. Een erg onbeleefd antwoord gekregen - van een naar eigen zeggen vermoeide gastvrouw - dat er geen mogelijkheid was, dat ze het beu was dat mensen dat probeerden, dat ze een klein familiehotel zijn,,... Beste Mevrouw, als zelfstandige begrijp ik uw frustraties, maar wat ik geenszins begrijp en ook nooit zal begrijpen is uw toon, uw arrogantie, naar mij als klant. Ik begrijp dat u het niet fijn vind om mijn boeking voor binnen 3 dagen 1 uur nadat ik boekte, terug te annuleren, maar ik denk dat - als u wat menselijk en klantvriendelijk ingesteld bent - u ons een boekingskost of annulatiekost van bvb. 50% had kunnen voorstellen en uw kamer alsnog had kunnen vrijgeven én verhuren in u naar eigen zeggen steeds volgeboekte hotel waar u kort op de bal speelt....

Datum van verblijf: september 2019
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Bea D, General Manager van Hotel Torenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Mevrouw, u gaf duidelijk te kennen dat u op amper een uurtje tijd gewoon uw planning had gewijzigd. De administratie, 2 telefoongesprekken voor een klein, druk familiehotel in volle avondspits, voor u totaal niet belangrijk... De weg van annulatie volgen via het door u gebruikte reservatiekanaal was zelfs te moeilijk! Liever uw tijd spenderen aan een negatieve reactie... Gelukkig weten onze echte gasten, onze gastvrijheid wel te waarderen!

Beoordeeld op 4 september 2019

Een goed gevoel begint met een vriendelijk onthaal , een unieke locatie , ver weg van alle drukte , zeer nette kamers , de inrichting van de kamer past echt bij het mini-kasteeltje.
    Heerlijk ontbijt, er is geen ontbijtbuffet maar we werden echt wel verwend bij de bediening aan tafel.
    Een aanrader voor wie een stadsbezoek wil combineren met wandelen en fietsen , het hotel ligt aan een fietsknooppunt .

Kamertip: er is een lift aanwezig voor gasten die minder mobiel zijn.
    Datum van verblijf: augustus 2019