Alain Van Riet
Londerzeel, België

Perfect voor kort verblijf

Beoordeling van Hotel Torenhof
4,0 van 5 bollen16 sep 2019 beoordeeld
Gelegen in een heel rustige omgeving en perfect om van daaruit te vertrekken voor een wandeling. Kamers prima in orde en een kleine vergetelheid werd met de glimlach opgelost. Ontbijt is zeer volledig
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
vue de la terrasse du resto
2.8 km van Hotel Torenhof
    • Priceline
    4.6 km van Hotel Torenhof
    Meer hotels in Sint-Martens-Latem bekijken
    Beoordeeld op 9 september 2019

Vandaag foutief dit hotel geboekt via boeking, onmiddellijk (!) opgebeld. Vriendelijk nagevraagd of er een optie was deze te annuleren. Een erg onbeleefd antwoord gekregen - van een naar eigen zeggen vermoeide gastvrouw - dat er geen mogelijkheid was, dat ze het beu was dat mensen dat probeerden, dat ze een klein familiehotel zijn,,... Beste Mevrouw, als zelfstandige begrijp ik uw frustraties, maar wat ik geenszins begrijp en ook nooit zal begrijpen is uw toon, uw arrogantie, naar mij als klant. Ik begrijp dat u het niet fijn vind om mijn boeking voor binnen 3 dagen 1 uur nadat ik boekte, terug te annuleren, maar ik denk dat - als u wat menselijk en klantvriendelijk ingesteld bent - u ons een boekingskost of annulatiekost van bvb. 50% had kunnen voorstellen en uw kamer alsnog had kunnen vrijgeven én verhuren in u naar eigen zeggen steeds volgeboekte hotel waar u kort op de bal speelt....

Datum van verblijf: september 2019
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Bea D, General Manager van Hotel Torenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Mevrouw, u gaf duidelijk te kennen dat u op amper een uurtje tijd gewoon uw planning had gewijzigd. De administratie, 2 telefoongesprekken voor een klein, druk familiehotel in volle avondspits, voor u totaal niet belangrijk... De weg van annulatie volgen via het door u gebruikte reservatiekanaal was zelfs te moeilijk! Liever uw tijd spenderen aan een negatieve reactie... Gelukkig weten onze echte gasten, onze gastvrijheid wel te waarderen!

Beoordeeld op 4 september 2019

Een goed gevoel begint met een vriendelijk onthaal , een unieke locatie , ver weg van alle drukte , zeer nette kamers , de inrichting van de kamer past echt bij het mini-kasteeltje.
    Heerlijk ontbijt, er is geen ontbijtbuffet maar we werden echt wel verwend bij de bediening aan tafel.
    Een aanrader voor wie een stadsbezoek wil combineren met wandelen en fietsen , het hotel ligt aan een fietsknooppunt .

Kamertip: er is een lift aanwezig voor gasten die minder mobiel zijn.
    Beoordeeld op 4 augustus 2019

Het hotel is gelegen in een rustige en groene omgeving. Het onthaal werd verzorgd door een bijzonder sympathiek stel (de eigenaars waren met vakantie). Deze mensen vervullen hun taak met erg veel enthousiasme, zorgen dat je je onmiddellijk thuis voelt, geven leuke tips en stellen alles in het werk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Kamers zijn prima en bieden voldoende comfort.
    De bouwstijl lijkt aan de buitenkant mogelijk wat vreemd (was ooit het atelier en woning van Albert Servaes en nadien verbouwd tot hotel) maar het interieur straalt de nodige warmte en gezelligheid uit.
    Mooie ontbijtruimte met uitgebreid en lekker ontbijt (zachtgekookt eitje, vers fruitsap, voldoende broodjes en beleg, vers fruit,...)
    Heel wat mogelijkheden om te wandelen en leuke plaatsen te bezoeken.

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hier het weekeind verbleven om de verjaardag van mijn man te vieren met de kinderen.
    Caroline en Luuk vervingen de eigenaren.
    Zij deden er alles aan om ons welkom te laten voelen, we mochten buiten ontbijten. Wat een zalig en overdadig ontbijt!! Het hotel ligt ook heel mooi in een prachtige tuin.
    We hadden 2 kamers , een kleine kamer voor ons, op de begane grond omdat we de hond bij ons hadden.,
    In deze kamer was het wel s nachts vrij warm, er was geen airco, we hebben s nachts met het grote raam open geslapen.
    De andere kamer was boven en erg groot. Deze had wel een airco en 2 grote badkamers.
    Je kan tot 21 uur wat te drinken bestellen daarna niet meer.

Beoordeeld op 23 juni 2019

Amper twee minuten heeft het geduurd aan de receptiebalie om te weten dat wij ons hier thuis zouden voelen.
    Oorzaak ? ... Het super vriendelijk onthaal !!!
    We werden dan naar onze kamer 3 geleid en zagen ook daar dat het goed was : een mooie, verzorgde en voldoende grote kamer, groot bed en handige kleerkast. De afzonderlijke badkamer was eveneens heel net en verzorgd. Het (stort)bad was super ... alles wat nodig was, was aanwezig.
    Hoewel nergens vermeld (mogelijk hebben we er over gekeken op de website) konden wij na een leuke, prachtige dagwandeling in de Latemse Meersen en na een heerlijk verfrissend bad, in het hotel zelf genieten van een lekkere "tagliatelli met zalm in roomsaus".
    De volgende ochtend werden we weer super vriendelijk bediend voor een 'op en top' ontbijt : vers geperst fruitsap, perfect gekookt eitje, broodjes en divers beleg, enz ... enz ...
    Zelfs ons hondje Zora leek na afloop heel tevreden.
    Onze score .... 9,5 op 10 ... (enkel omdat perfectie niet van deze wereld is)
    Wij vonden het super leuk !!!!!!
    Jan & Ann Marie (en hondje Zora)
    uit Merchtem

Datum van verblijf: juni 2019