Teo Lomond
Gent, België
Lekker tafelen in familiesfeer
Beoordeling van Auberge du Pecheur
4,0 van 5 bollen18 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Grote familie tafel met keuze voor verse roggevleugel, spinazie, stoemp en kappertjes.
Vlotte bediening en smakelijke wijn nl Chardonnay Neil Ellis.
Koffie met stevige huisgemaakte mellow cakes.
Allen content na lange winter wandeling & mooi familie moment.
Datum van verblijf: februari 2024Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Casa Al Rio
    8.5 km van Auberge du Pecheur
    Roomservice
    Meer hotels in Sint-Martens-Latem bekijken
    Beoordeeld op 14 februari 2024

We boekten het Valentijnsarrangement. Dat heeft een vaste menu - wat altijd moeilijk is voor mij omdat ik enkele voedselintoleranties heb.
    We gaven die op voorhand door, en er werd tot in alle details rekening mee gehouden. Elk onderdeel van een gerecht dat een probleem zou kunnen stellen was bij voorbaat vervangen door iets wat wel veilig was voor mij - en dat allemaal met een brede glimlach.
    Op deze wijze is lekker uit eten gaan ook voor mij een feest! En lekker was het: topingrediënten, zeer verzorgd en creatief verwerkt tot de heerlijkste gerechten, opgediend in een prachtig kader.
    Zeker en vast voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: februari 2024
    Beoordeeld op 1 januari 2024

Prachtig oud op nieuw ervaring gehad. Het eten was top, gerechten steeds warm opgediend, vergezeld van lekkere wijnen. Personeel ongelofelijk vriendelijk en professioneel, veel ambiance door keigoede DJ. Perfecte avond en nacht beleefd! Overnachting ter plekke was ook dik in orde, eveneens het ontbijt!
    Zeker een aanrader !

Datum van verblijf: december 2023
    Beoordeeld op 4 november 2023 via mobiele applicatie

Eten gekregen tijdens begin aperitief. Daarbij gekregen wat niet besteld was. Eten was lekker maar verkeerd. Wijn gekregen bij einde maaltijd. Reeds meermalen geweest maar zal tijd duren dat we terug komen. Ober heeft gratis koffie gegeven maar dit is niet de bedoeling. Jammer

Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 1 oktober 2023 via mobiele applicatie

Wat een waardeloze ervaring eens maar nooit meer. Waren verrast door het enorme snelle tempo van het opdienen van de gerechten. Nadat we de bites ophadden kwam direct het voorgerecht. Daarna in vliegende vaart het hoofdgerecht. Toen we de koffie aan het drinken waren werd ons verzocht in de gezellige lobby te gaan zitten zodat ze onze tafel nogmaals konden bezetten. Omdat wij niet bekend waren met de lobby namen wij onze koffie daarmee naartoe. Dat was een ongezellige ruimte met nog vuile tafels van een feestje een aftands bankstel we zaten helemaal alleen. Ober bood excuses aan maar had de opdracht van hogerhand gekregen. Komen er nooit meer!

Datum van verblijf: oktober 2023
    Beoordeeld op 1 oktober 2023 via mobiele applicatie

Heerlijke parelhoen met warme groenten en lekkere wijnen (rode Rioja Tio Martin en Neil Ellis Chardonnay)
    Veel familie & vrienden aan grote tafels.
    Gezellig, lekker en goede ambiance !
    In de feestruimte was een familie feest aan de gang met klassieke muziek...

Kamertip: Grote parking
    Datum van verblijf: oktober 2023