Word beloond met One Key
Beoordeeld op 1 oktober 2023 via mobiele applicatie

Wat een waardeloze ervaring eens maar nooit meer. Waren verrast door het enorme snelle tempo van het opdienen van de gerechten. Nadat we de bites ophadden kwam direct het voorgerecht. Daarna in vliegende vaart het hoofdgerecht. Toen we de koffie aan het drinken waren werd ons verzocht in de gezellige lobby te gaan zitten zodat ze onze tafel nogmaals konden bezetten. Omdat wij niet bekend waren met de lobby namen wij onze koffie daarmee naartoe. Dat was een ongezellige ruimte met nog vuile tafels van een feestje een aftands bankstel we zaten helemaal alleen. Ober bood excuses aan maar had de opdracht van hogerhand gekregen. Komen er nooit meer!

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 1 oktober 2023 via mobiele applicatie

Heerlijke parelhoen met warme groenten en lekkere wijnen (rode Rioja Tio Martin en Neil Ellis Chardonnay)
Veel familie & vrienden aan grote tafels.
Gezellig, lekker en goede ambiance !
In de feestruimte was een familie feest aan de gang met klassieke muziek...

Kamertip: Grote parking
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2023

Op 15 augustus voor lunch in Auberge du Pecheur. Zeer mooi, aangenaam en verzorgd terras. We hebben voor het menu met aangepaste wijnen gekozen. Alles was top! Bediening was super! Is absoluut een aanrader!

Kamertip: Een absolute aanrader!
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 15 juni 2023 via mobiele applicatie

'vergane glorie' is te lezen in een review: een streng maar achteraf gebleken juist oordeel. Er wordt geteerd op een inderdaad prachtige locatie, maar dit is slechts een magere troost bij een teleurstellende ervaring.
De compagnie: zoals altijd heel fijn!
De tempura als tapa: een ordinair gefrituurde scampi.
Het hoofdgerecht (als enig lichtpuntje): een mooi gegrilde tong, een correcte zwezerik in vol-au-vent en een lekker glaasje Rioja Reserva.
De crême brûlée (op de menukaart zonder accent circonflexe op de u - was het een voorteken?): koud, pure room en dus veel te zwaar.
De bediening: onervaren, niet professioneel en niet verfijnd zoals het hoort te zijn: bij een amuse-bouche hoort een woordje uitleg en een glimlach, bij jamón hoort een bordje, je zet de fles wijn niet zomaar op tafel, je bedient de jongste klant niet als eerste, je houdt oogcontact met je tafels, en nee, je schenkt de wijn niet in vanaf de andere kant van de tafel, het bestek voor het dessert breng je vóór het te serveren, bij het afruimen graai je het bestek niét samen om die in de lege frietschaal te gooien, je neemt eerst het bord van de klant weg vooraleer die schoon te maken...
In een koffie hadden we al helemaal geen zin meer.
Kortom: ook hier is het déclin van de gastronomie - in haar breedste zin - goed ingezet.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 21 april 2023

Prachtig zicht op de Leie, mooie veranda om te genieten van het heerlijke eten. Picon was heel lekkker (beetje aan de prijzige kant wel). De asperges op Vlaamse wijze waren uitmuntend, ook een grote portie (7 stuks) dus zeker voldoende. Prijs-kwaliteit. Betaalbaar. We komen zeker terug. Vlotte bediening.

Datum van verblijf: april 2023