Word beloond met One Key
ZenHotels.com
Beoordeeld op 18 september 2022

Top locatie. Maar de toiletten zijn ondermaats. Zeker bij evenementen als huwelijksfeesten zouden er meer en grotere toiletruimtes met wat luxe moeten zijn (vb gastendoekjes ipv papier...). De toiletten zijn sowieso aan renovatie toe!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 15 augustus 2022

De Auberge du Pecheur is een gezellig restaurant, een aangename toplocatie, rustig gelegen aan het water, het is er leuk vertoeven "vooral tijdens de zomer avonden", een aanrader voor een leuk momentje te beleven👍

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 6 augustus 2022

het is er lekker eten, met mooi zicht op de Leie. Maar de organisatie loopt mank ondanks dat er zoveel personeel rondloopt. 3 x iets vragen eer het gebracht wordt : zowel bij drank bestellen als voor de rekening. Bovendien liet men veel tijd tussen iedere schotel.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 23 mei 2022

Zeer correcte service met uiterst vriendelijke medewerkers.
We waren er met de boot en werden netjes begeleid "every step of the way".
Prachtig kader die mee wordt afgewerkt door het enthousiasme van de medewerkers.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 23 december 2021

Oesters niet los gemaakt. Al betere gegeten. Precies oesters uit de diepvries.
Everzwijn te ver. Stoofpotje niet zo goed. Al betere gegeten of kan het beter zelf klaar maken waarvan we ons vlees verser kopen van de jager.

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde voor zaken