Word beloond met One Key
ZenHotels.com
Beoordeeld op 23 mei 2022

Zeer correcte service met uiterst vriendelijke medewerkers.
We waren er met de boot en werden netjes begeleid "every step of the way".
Prachtig kader die mee wordt afgewerkt door het enthousiasme van de medewerkers.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 23 december 2021

Oesters niet los gemaakt. Al betere gegeten. Precies oesters uit de diepvries.
Everzwijn te ver. Stoofpotje niet zo goed. Al betere gegeten of kan het beter zelf klaar maken waarvan we ons vlees verser kopen van de jager.

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 november 2021

Zeer mooie locatie maar hier en daar zie je wel dat het al heel lang bestaat. Als je daar even doorkijkt is het absoluut een prima hotel. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Wij willen absoluut nog een keer terug in de zomer als de bootjes er ook zijn.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 november 2021 via mobiele applicatie

Gaan eten met bevriend koppel. Alles was dik in orde. Lekker eten. Heel vriendelijk personeel. Goed sfeer. Het eten was niet goedkoop maar de kwaliteit maakte dit in orde. Tarbot. Linguini. Paling. Alles was echt heel lekker en mooi geserveerd.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Als wachtbordje toastjes met zalm, Top zalm niet zout met op lekker geroosterd brood, hoofdgerecht Dorade mocht iets warmer zijn en iets meer afgekruid. Ikzelf had Rib Eye, topvlees met heerlijke witloof salade en als dessert een hemels lekkere dame blanche , huisbereid ijs. De bediening was heel goed en super vriendelijk, de zaak is zeker geen vergane glorie zoals ik lees in sommige beoordelingen maar is een klasse zaak! Ook sublieme topwijnen op de kaart waarvan de genoten hebben. Minpuntje tussen voorgerecht en hoofdgerecht mocht iets meer tijd zitten maar is zeker geen reden om niet terug te keren. Heel erg genoten in Auberge du Pecheur!

Datum van verblijf: augustus 2021