Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 20 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden hier een kamer gehuurd omdat we in de buurt naar een trouwfeest moesten. Ondanks het feit dat mijn collega al enkele malen gezegd had dat we er aan kwamen, was onze kamer om 17.45 uur niet klaar. Ee half uur later zijn we gaan douchen in collega haar kamer. Om 18.30 uur kregen we uiteindelijk de sleutel omdat vriend van collega reclameerde. Het ontbijt is wel een aanrader. Maar ik denk niet dat we hier nog ooit een kamer zullen boeken.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 5 januari 2017

Supervriendelijke ontvangst door de eigenaar. De kamers zijn groot en erg netjes. Minibar, grote tv, airco, bad, ... alles is aanwezig en prima verzorgd.
Het ontbijt is echt wel de troef van dit hotel: een ruim assortiment aan verschillende broodjes, spiegeleieren, gekookte eieren, worst, spek, verschillende kaassoorten, gerookte zalm, yoghurts, muesli, vers fruit, ... teveel om op te noemen.
Zeker een aanrader om te verblijven als uitvalsbasis voor mooie wandelingen in de buurt én om te genieten van Gent en Brugge.
Kortom een hele fijne ervaring voor ons.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is aan doorgaande weg gelegen, zodat het een prima uitvalsbasis vormt voor stedentrips naar Gent, Brussel en Brugge. De eigenaar is de vriendelijkheid zelve en alles maar dan ook alles is tot in de puntjes verzorgd. Nette en schone kamers. Grote tv en prima internet (kamer 9). Ook bij het ontbijt ontbreekt het je aan niets. Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend!

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 november 2016

Schone kamers, vriendelijk mensen. Ontbijt was top en zeer goed verzorgd. Parkeren is gratis en de eigenaar hielp goed om leuke uitjes in de omgeving kenbaar te maken. Minibar op de kamer. De kamer zag er zeer verzorgd uit en de bedden liggen goed.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Van de buitenkant ziet het er uit als een Amerikaans road motel, maar zeer prettige ontvangst, prima kamer en een meer dan uitstekend ontbijt. Brugge, Gent en Knokke zijn goed bereikbaar. Geen extra parkeerkosten.

Datum van verblijf: augustus 2016