Beoordeeld op 15 mei 2022

ik kwam om een band te zien spelen, de trein zou me brengen, maar zelf zou ik te laat zijn geweest om de laatste aansluiting met de stoptrein te halen die mij in mijn eigen woonplaats zou afzetten, dus zocht ik een hotel. Dit hotel lag kortbij de grote straat en ook kortbij jeugdhuis Kadans waar het optreden plaats vond.
Aangenaam emailverkeer voorafgaand aan mijn verblijf, moet ik zeggen !
Toen ik aankwam ging het vrij snel, kaartje lag klaar, ik had een kamer op het 2de verdiep gekregen, aan de voorkant. Alles was donker : gordijnen dicht, rolluiken dicht. Ok: voor de zon snap ik dat wel...

De kamer is ruim, dubbel bed. Ik had wel liever een enkel gehad, maar kom ... 't zal niet mogelijk geweest zijn... De badkamer is ook ruim en proper.
Ik houd wel van de planken vloer onder het bed: blootvoets is dat plezant.

Na de terugkomst deed ik de rolluiken omhoog en zette het venster open. Ik slaap namelijk graag met open venster, om de bevangenheid weg te nemen. Het was wat lawaaiierig op straat, tja zaterdagavond ;-) maar ik ben dat halveling wel gewoon.
In de vroege ochtend kwamen de marktkramers luidruchtig hun ding doen... Dus het was al bij al geen lange nacht .

Beneden zaten al 2 voetbalteams U11 te eten, dus dat was daar een heen -en-weer gecross met pannenkoeken en eieren ... Het Duitssprekende team was heel gedisciplineerd. Leuk is dat , om daar als outsider tussen te zitten. De boys van Manchester waren wat minder kalm, maar de coach begeleidde zijn boys ook betamelijk. Goed, continentaal ontbijt. Kan erdoor; ik miste wat (hoewel een een expo is aan voedingswaren), kon het op dat moment niet zeggen, maar thuisgekomen wel ... Het volkorenbrood wat je zelf mag afsnijden was superlekker!

Na mijn maaltijd heb ik mijn ontbijt betaald en ben terug naar huis gekomen; het had eigenlijk wel inclusief mogen zijn als ik dat mag zeggen.

Al bij al positief over mijn verblijf hier.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 1 augustus 2020

We kozen voor hotel orchidee nadat we lovende kritieken lazen over het LUXE, UITGEBREID ontbijt. Bij het inchecken zei een niet al te vriendelijke persoon( manager?) ons dat het ontbijt om 8u (het uur mochten we kiezen) aan ons kamerdeur zou staan. En het stond er! Wat waren wij ontgoocheld. We begrijpen dat het corona is, maar dat was toch een teleurstelling! 2 uitgedroogde boterhammen, 2 (verse?) Pistolets, chocoladekoek uit een zak, vermoedelijk uit de Colruyt want het yogurtje was ook van boni, een niet al te verse appel, 1 konfituurtje,koffie en flesje fruitsap. Nog wat kaas en worst uit een pakje en dat was het. Alles naar wens vroeg de onthaalmedewerker? We uitten onze teleurstelling waarop plots uit het niks opnieuw die (manager) tevoorschijn kwam en zei: zeg het ne keer! Hij antwoordde dat we het maar bij het inchecken moesten gezegd hebben!!! Wisten wij wat we zouden krijgen, er was ons niks gevraagd!! Wij begrijpen niet dat zo'n mooi hotel zo gerund kan worden.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Wij sliepen hier één nacht vanwege een etentje in het 5e Seizoen, op loopafstand gelegen. De kamer was heel goed uitgerust en kraaknet. Leuke gezellige bar met lekkere biertjes van de tap. De badkamer is zeer praktisch en compleet ingericht. Ruime gratis parking net voor de deur, vlak gelegen aan de autoweg. Na een goede nachtrust in een comfortabel bed, werden we nog verrast door een wel zeer compleet en uitgebreid ontbijt. Eerder een uitzondering. Proficiat aan de uitbaters.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 19 november 2018

Leuk hotel in het centrum met gratis parking. Receptionist viel tégen. Kamer prima, maar de details van het onderhoud laat te wensen over: stof op zijkant telefoon en op verwarming in badkamer, aftaptape hing nog aan het venster, zeepje had als vervaldatum 2016! Maar we hebben genoten van een héérlijk ontbijt!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel keurige kamer, fantastisch ontbijt leuke eetgelegenheden in de buurt kortom aanrader. Nette ontvangst gewoon goed, prima informatie inzake uitjes in de omgeving denk aan Gent en Brugge, beide plaatsen bezocht ogen te kort gekomen zeker nog een keer naar toe.

Datum van verblijf: september 2018