“Magnifiek - zoals steeds”
Beoordeling van Savoury

Savoury
Geclassificeerd als nr. 8 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Frans
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van start tot finish in de watten gelegd met top gerechten, top wijnen en top bediening! En, in deze tijden niet onbelangrijk, uiterst coronaproof! Absolute aanrader bij gepassioneerde mensen!

Datum van bezoek: juli 2020

17 mei 2020 beoordeeld

Toplocatie, topgerechten, topsfeer, topbediening, topwijn.. en zo kan ik nog ff doorgaan.
Reeds 2x mogen genieten van dit paradijsje op aarde.

Datum van bezoek: januari 2020
24 september 2019 beoordeeld

Ik werd door mijn zus en (nieuwe) schoonbroer uitgenodigd in dit restaurant omdat ze daar hun huwelijksfeest vierden.
Het kader is mooi (achterin gelegen, rustig en stijlvol).
De hapjes vooraf zijn lekker en elk gerecht is een smaakvol juweeltje.
Het dessert was super en de hapjes bij de koffie ook.
De bediening is OK.
Ik kom hier nog wel eens terug.

Datum van bezoek: september 2019
23 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zakenlunch genoten in een zeer rustig en verzorgd kader. Starters met ham, soepje en buikspek waren heerlijk. Vis voorgerecht en dessert ook heerlijk. Enkel het hoofdgerecht met kalf miste wat pit. Zeer vriendelijke bediening overigens.

Datum van bezoek: september 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie omgeving, voortreffelijk eten, vlotte bediening. De menu’s stellen nooit teleur, net als de aangepaste wijnen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Savoury bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Savoury geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.