“Tja...mooie zaak maar niet altijd zo vriendelijke bediening”
Beoordeling van Caffe Latte

Caffe Latte
Geclassificeerd als nr. 24 van 77 Restaurants in Turnhout
12 juli 2020 beoordeeld

Wel mooie zaak met 'aparte' menukaart. Porties zijn wel aan de povere kant in vergelijking met prijs/kwaliteit

Datum van bezoek: november 2019

6 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin waren we al verschillende keren op de oude locatie geweest in de Sint-Antoniusstraat in Turnhout.
Nu wilden we graag op de nieuwe locatie,een prachtig herenhuis.
De ontvangst als vanouds, dus goed.
De hoeveelheid en de keuze ruim voldoende.
De salades huisgemaakt en lekker. Fruitsalades heerlijk.
De koffie en de thee zijn goed.
We gaan zeker nog eens terugkomen!!!

Datum van bezoek: juli 2019
6 maart 2020 beoordeeld

Caffe Latte is een zeer mooie zaak met lekkere koffies en een uitstekende, vriendelijke bediening. Ze hebben ook een mooi en rustig terras.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 november 2019 beoordeeld

Sinds kort verhuist. Zitten nu om het hoekje in de St Antoniusstraat. Zitten in 1 van de mooiste gebouwen in Turnhout. Dezelfde meewerkende bazen en personeel....nog steeds heeeeeel vriendelijk. Menukaart is een beetje aangepast....nog steeds lekker en goede suggesties.

Datum van bezoek: oktober 2019
16 september 2019 beoordeeld

heel mooie zaak ,je kijkt je ogen uit ,goede bediening ,grote keuze aan salades ,broodjes enz ,al ondertussen een paar keer geweest TOP.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Caffe Latte bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

In Caffe Latte geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.