“Een koffietje op een namiddag”
Beoordeling van Caffe Latte

Caffe Latte
Geclassificeerd als nr. 25 van 75 Restaurants in Turnhout
4 weken geleden beoordeeld

Caffe Latte is een zeer mooie zaak met lekkere koffies en een uitstekende, vriendelijke bediening. Ze hebben ook een mooi en rustig terras.

Datum van bezoek: augustus 2019

11 november 2019 beoordeeld

Sinds kort verhuist. Zitten nu om het hoekje in de St Antoniusstraat. Zitten in 1 van de mooiste gebouwen in Turnhout. Dezelfde meewerkende bazen en personeel....nog steeds heeeeeel vriendelijk. Menukaart is een beetje aangepast....nog steeds lekker en goede suggesties.

Datum van bezoek: oktober 2019
16 september 2019 beoordeeld

heel mooie zaak ,je kijkt je ogen uit ,goede bediening ,grote keuze aan salades ,broodjes enz ,al ondertussen een paar keer geweest TOP.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gezellig gaan ontbijten. Een hele mooie gezellige zaak met heel vriendelijk en gedienstig personeel. Het ontbijt was heerlijk en lekker vers. Een echte aanrader

Datum van bezoek: april 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Het was zo pover !!!! Thuis is het soms nog uitgebreider dan ons bord. We hadden een bongobon mèt bubbels maar het enige dat we kregen was een klein kopje koffie en de rest moesten we zelf bijbetalen. Men vroeg ook niet of we een eitje wilden en hoe klaargemaakt: neen gewoon een zacht gekookt ei zonder keuze!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Caffe Latte bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

In Caffe Latte geweest? Deel je ervaringen!