“boodschappen en daarna een hapje”
Beoordeling van Caffe Latte

Caffe Latte
Geclassificeerd als nr. 25 van 75 Restaurants in Turnhout
16 september 2019 beoordeeld

heel mooie zaak ,je kijkt je ogen uit ,goede bediening ,grote keuze aan salades ,broodjes enz ,al ondertussen een paar keer geweest TOP.

Datum van bezoek: augustus 2019

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gezellig gaan ontbijten. Een hele mooie gezellige zaak met heel vriendelijk en gedienstig personeel. Het ontbijt was heerlijk en lekker vers. Een echte aanrader

Datum van bezoek: april 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Het was zo pover !!!! Thuis is het soms nog uitgebreider dan ons bord. We hadden een bongobon mèt bubbels maar het enige dat we kregen was een klein kopje koffie en de rest moesten we zelf bijbetalen. Men vroeg ook niet of we een eitje wilden en hoe klaargemaakt: neen gewoon een zacht gekookt ei zonder keuze!

Datum van bezoek: maart 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Caffe Latte heeft atijd hoog op ons verlanglijstje gestaan.
Nu ze op een nieuwe locatie zitten, een héél mooi 18de eeuws gebouw, moeten we zeker een ontbijtje in de nieuwe locatie ontbijten.
We werden ontvangen zoals altijd, met de nodige vriendelijkheid.
We kregen een tafeltje aan het raam met uitzicht op de binnenkoer, die in de zomer zeker gebruikt wordt, om er te ontbijten.
Er waren diverse broodjes, lekkere sneetjes, eitjes naar keuze, charcutterie in overvloed en nog wat zoetigheid.
We gaan in deze bijzondere locatie zeker terugkomen....

Datum van bezoek: februari 2019
11 oktober 2018 beoordeeld

Gaan ontbijten met bongo bon , heel sober ontbijt alhoewel het een chamagneontbijt was.
Zelfs de koffie moesten we appart bijbetalen.
Wel gezellig ingericht en vriendelijke bediening

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Caffe Latte bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

In Caffe Latte geweest? Deel je ervaringen!