“Vriendelijke bediening, lekker eten”
Beoordeling van Thai de Wandeling Take Away

Thai de Wandeling Take Away
Geclassificeerd als nr. 15 van 77 Restaurants in Turnhout
2 weken geleden beoordeeld

Drank in blikjes gekregen en ok, plastiek kommetjes, maar who cares?
Vriendelijke, behulpzame serveuse. Buiten gezeten in een ruime aangename tuin.
Lekker eten. Grote porties. Snelle bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021
Marco d, Eigenaar van Thai de Wandeling Take Away, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste,

bedankt voor uw reactie. WIj proberen hetzelfde als in Thailand. Little Thailand in Turnhout. al onze borden en kommetjes komen uit Thailand. Ook met de tuin proberen wij u in d eThaise sferen te brengen.
Wellicht tot de volgende keer.

31 maart 2021 beoordeeld

Gewokte rijst met kip en verse groenten en Priouw Waan Mo kip met ananas, tomaat, ui en groenten afgehaald. Porties waren ruim voldoende. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2021
5 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk , heel lekker en heel veel , wat wil je nog meer , voor mij een geslaagde zondag avond , was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer

Datum van bezoek: oktober 2020
16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag middag gebeld om diezelfde avond een tafeltje te reserveren. Geen enkel probleem. Eerst een Thaïs biertje gedronken en daarna een zeer lekkere gele curry met inktvis gegeten. (overschot in bakjes meegekregen) Ook de rundvlees met groenten waren overheerlijk. Het was niet onze eerste keer, en zeker niet onze laatste!

Datum van bezoek: september 2020
7 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de Corona crisis was het enkel mogelijk om eten af te halen. Spijtig natuurlijk, want we eten heel graag in de zaak. Maar niet getreurd, alles was tip top in orde en we gaan nadien nog wel wel op restaurant. Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Thai de Wandeling Take Away bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Thai de Wandeling Take Away geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.