“Een zaak om naartoe te blijven gaan!”
Beoordeling van Thai de Wandeling Take Away

Thai de Wandeling Take Away
Geclassificeerd als nr. 17 van 75 Restaurants in Turnhout
9 oktober 2019 beoordeeld

Op aanraden van verscheidene mensen ben ik samen met mijn broers afgelopen zaterdag naar Thai de Wandeling gegaan...
Je wordt er vriendelijk ontvangen in een gezellige zaak waar je de keuze hebt om ter plaatse te eten of om af te halen.
Het eten is zonder meer uitstekend! en je krijgt er zeker genoeg. Leuk is ook dat als je van het restaurant gebruikt maakt, je de overschot mee naar huis kan nemen in een magnetron-bestendig bakje. Prima om voedselverspilling tegen te gaan. Wijnen en sterke dranken worden geserveerd; bieren en frisdranken kan je zelf nemen uit de koelkast. (Persoonlijk vind ik dit een beetje jammer want als je dorst hebt moet je iedere keer opstaan, vandaar vier sterren ipv. vijf). Ondanks het feit dat het een drukke zaak is (en met reden!) zit je er toch op je gemak. Onze kennismaking met deze zaak was heel aangenaam en wij gaan er in de toekomst zeker nog meer naar toe!

Datum van bezoek: oktober 2019

14 september 2019 beoordeeld

Zeer goed ontvangen en zeer lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening ook afhaling zeer goed en meer dan genoeg.

23 augustus 2019 beoordeeld

Ruime keuze van super lekkere gerechten, een echte aanrader. Wel reserveren want de zaak zit heel vaak vol.

18 augustus 2019 beoordeeld

De bediening is top. De loempia’s heerlijk. Aanrader!! Geen dessertjes was spijtig maar waarsch eigen ad Thaise keuken. De overschot mee naar huis gekregen. Mooi om voedselverspilling tegen te gaan.

7 augustus 2019 beoordeeld

reliek Een "echt thaise" plaats. Denk aan streetfood en de daar bij horende drukte en ongedwongenheid.Een attente joviale gastheer zorgt ervoor dat niemand iets te kort komt, geeft uitleg en doet de nodige aanpassingen aan het menu. Een drietal thaise vrouwen staan in een open keuken aan de wokken. Daar moet je ook betalen en zo is er contact tussen keuken en klant.
Met vriendelijke prijzen en verse ingrediënten een absolute aanrader voor de liefhebber of de "ontdekker".

Reizigers die Thai de Wandeling Take Away bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Thai de Wandeling Take Away geweest? Deel je ervaringen!