“Lekker er vers”
Beoordeling van Thai de Wandeling Take Away

Thai de Wandeling Take Away
Geclassificeerd als nr. 17 van 75 Restaurants in Turnhout
18 augustus 2019 beoordeeld

De bediening is top. De loempia’s heerlijk. Aanrader!! Geen dessertjes was spijtig maar waarsch eigen ad Thaise keuken. De overschot mee naar huis gekregen. Mooi om voedselverspilling tegen te gaan.

7 augustus 2019 beoordeeld

reliek Een "echt thaise" plaats. Denk aan streetfood en de daar bij horende drukte en ongedwongenheid.Een attente joviale gastheer zorgt ervoor dat niemand iets te kort komt, geeft uitleg en doet de nodige aanpassingen aan het menu. Een drietal thaise vrouwen staan in een open keuken aan de wokken. Daar moet je ook betalen en zo is er contact tussen keuken en klant.
Met vriendelijke prijzen en verse ingrediënten een absolute aanrader voor de liefhebber of de "ontdekker".

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens Turnhout culinair een paar gerechten geproefd; waren erg lekker. Hun afhaalgerechten ken ik niet, maar ga ik eens proberen.

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gaan eten bij Thai de wandeling. Niet gereserveerd, maar toch een tafeltje gekregen. Het was zeer lekker (zoals gewoonlijk) en de overschot mee gekregen, vandaag nog eens lekker van gegeten. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2019
7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Thai die ik ken!! Super vriendelijke bediening, snel en ALTIJD vers. Ik rij er soms speciaal voor om.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Thai de Wandeling Take Away bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Thai de Wandeling Take Away geweest? Deel je ervaringen!