“Heerlijk rustig en gezellig”
Beoordeling van Koffie & Boon

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Koffie & Boon
Geclassificeerd als nr. 21 van 75 Restaurants in Turnhout
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk rustig en gezellig ontbijten. Warme gastvrouw- en heer. Heerlijke producten, meer dan voldoende. Huisgemaakte bokkenpootjes als dessert en attentie met kaarsje voor de jarige. Rustig en sfeervolle plek. Kortom 1 van de beste ontbijt gelegenheden waar ik al geweest ben.

Datum van bezoek: maart 2020

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriendinnen gaan ontbijten. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.
Heel vriendelijke bediening.
In het centrum en een parking vlakbij.
Absoluut een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: februari 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier enkel iets drinken.
We namen een chocomelk met verse chocolade en kamille thee. De thee was met verse kruiden in een potje. Waar voor je geld, vriendelijk personeel en gezellig zitten in het hartje van de Stad. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
14 juli 2019 beoordeeld

Gezellige plaats om te brunchen, maar de kers op de taart is vooral de zeer vriendelijke, klantgerichte bediening!

Datum van bezoek: juli 2019
18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu voor de tweede keer in Koffie & Boon gaan ontbijten. Was zoals de vorige keer dik inorde. Gezellig rustig ontbijten alles was voldoende en lekker. Vriendelijke bediening en prijs kwaliteit dik inorde!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Koffie & Boon bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Koffie & Boon geweest? Deel je ervaringen!