“Lekker gegeten maar bediening kan beter”
Beoordeling van Daichi Sushi

Daichi Sushi
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 28 van 75 Restaurants in Turnhout
20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, dat mag zeker gezegd worden. We namen een Sushiboot en die was echt helemaal in orde en heel vers. Ook zeker genoeg!
Maar de bediening was toch echt wel een minpunt. In het begin van de avond stond er een jong meisje, die volgens mij nog niets ervaring had. Nu goed, iedereen moet het leren, maar zet zo'n meisje er niet alleen op vrijdagavond. Het was niet erg druk maar het meisje zag echt geen werk. Het duurde enorm lang vooraleer ze kwam opnemen, terwijl we toch al geruime tijd zaten te wachten. Ze nam ook glazen mee van tafel waar nog drinken inzat, het duurde ook lang eer je je ander drinken kreeg etc... Wat we merkten dat het niet enkel bij ons was, maar echt globaal. Dus echt gebrek aan ervaring. Jammer toch wel.

Datum van bezoek: september 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Interieur is niet van deze tijd, maar eten is goed
Sushi is vers, misschien iets te groot, maar heerlijk van smaak!
We konden het niet allemaal op, maar het was geen probleem dat de rest in tasje mee kon.
Personeel is vriendelijk
Zeker aan te raden

Datum van bezoek: april 2019
14 februari 2019 beoordeeld

Op een donderdagavond hier binnengevallen

Wij hebben gekozen voor een sushi boot.
Wij kregen koude en warme sushi. Allemaal vers en zeer mooi

vriendelijke en vlotte bediening

interieur is wat je ervan verwacht, niet echt super

Omdat we niet alles op hadden, stelden de bediening voor om de overschot mee te geven

wij gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: januari 2019
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij eten heel regelmatig sushi. In Turnhout vinden wij Dachi het beste adres. Niet zo verfijnd als je in grootsteden kan vinden, maar wel een pak beter en origineler dan de all you can eat restaurants zoals een Q-taro. Je krijgt mooie, grote stukken verse vis. Wij halen niet alleen af, maar gaan ook graag ter plaatse eten. Het interieur is niet super, maar de bediening doet zijn uiterste best. Wij zijn fan!

Datum van bezoek: augustus 2018
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we bij Q-taro opgestapt waren omdat we na 15 min nog geen kaart gekregen hadden, zijn we doorgewandeld naar de markt waar we met een vriendelijke glimlach onthaald werden. De bediening is er vlot en niets is te veel gevraagd.
De gyoza als voorgerecht is heel lekker en zeker in combinatie met een boot meer dan voldoende! De sushi was heel rijkelijk gevuld, soms net iets té, waardoor de rolletjes wel eens uiteenvielen. Dit neemt echter niets aan de smaak weg.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Daichi Sushi bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Daichi Sushi geweest? Deel je ervaringen!