“Goeie sushi”

Daichi Sushi
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 28 van 75 Restaurants in Turnhout
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Interieur is niet van deze tijd, maar eten is goed
Sushi is vers, misschien iets te groot, maar heerlijk van smaak!
We konden het niet allemaal op, maar het was geen probleem dat de rest in tasje mee kon.
Personeel is vriendelijk
Zeker aan te raden

Datum van bezoek: april 2019

14 februari 2019 beoordeeld

Op een donderdagavond hier binnengevallen

Wij hebben gekozen voor een sushi boot.
Wij kregen koude en warme sushi. Allemaal vers en zeer mooi

vriendelijke en vlotte bediening

interieur is wat je ervan verwacht, niet echt super

Omdat we niet alles op hadden, stelden de bediening voor om de overschot mee te geven

wij gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: januari 2019
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij eten heel regelmatig sushi. In Turnhout vinden wij Dachi het beste adres. Niet zo verfijnd als je in grootsteden kan vinden, maar wel een pak beter en origineler dan de all you can eat restaurants zoals een Q-taro. Je krijgt mooie, grote stukken verse vis. Wij halen niet alleen af, maar gaan ook graag ter plaatse eten. Het interieur is niet super, maar de bediening doet zijn uiterste best. Wij zijn fan!

Datum van bezoek: augustus 2018
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we bij Q-taro opgestapt waren omdat we na 15 min nog geen kaart gekregen hadden, zijn we doorgewandeld naar de markt waar we met een vriendelijke glimlach onthaald werden. De bediening is er vlot en niets is te veel gevraagd.
De gyoza als voorgerecht is heel lekker en zeker in combinatie met een boot meer dan voldoende! De sushi was heel rijkelijk gevuld, soms net iets té, waardoor de rolletjes wel eens uiteenvielen. Dit neemt echter niets aan de smaak weg.

Datum van bezoek: augustus 2018
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 3 zaken online besteld via pizza.be
We hebben 2.5u lang gewacht en als het er was zaten er nog bevroren stukken tussen.
Dit was niet de eerste keer

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Daichi Sushi bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Daichi Sushi geweest? Deel je ervaringen!